@Deebo
Flere af de spillere man sagde farvel til sad på dyre lønninger, mens de spillere man hentede primært var på et tidligt stadie af udviklingen og fra lidt mindre destinationer, hvilket også reducerede lønomkostningerne. Partey og Jesus kom til på tungere kontrakter, men ellers var spillere som White, Ramsdale, Gabriel, Tomiyasu, Ødegaard m.fl. ikke løntunge. Læg dertil de talenter man førte frem.
Net spend var ret højt, men det handlede i lige så høj grad om, at man solgte forsvindende lidt af betydning.
https://kortlink.dk/sudv