Ovenstående er forkert.Så må du jo forklare hvad der er det forkerte. Jeg påstår jo ikke det faktuelt er sådan, men at det er min opfattelse at det foregår sådan med tilbagekøbsklausuler.
Hvad er det der skulle være forkert?Ja det har også altid været min opfattelse. Det er vel kun et lån med en købsobligation hvor alle parterne bindes.
En spiller kan selvfølgelig kun købes tilbage hvis han selv accepterer det, der foregår ikke slavehandler længere.
Jeg prøver bare at forstå hvordan Real får spilleren med på det nummer. Der må være noget i det for spilleren.
Manchester United
Brøndby IF