Snak

Mere indhold efter annoncen
Nej, det har ingen relevans for Paz-debatten, så vi glemmer det blot.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Okay det er op til dig, men hvis jeg forstod spørgsmålet så kunne det være , men jeg skal være helt ærlig jeg forstår ikke spørgsmålet :-(
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Jeg syntes blot, at det er interessant, hvordan Barca vil kunne omgå J. Álvarez´ astronomiske frikøbsklausul, og da du virker meget interesseret i kontrakter osv., tænkte jeg, at du kunne være interesseret.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
NickRomano
Kan du ikke smutte over i Barcelona tråden med alt det Barcelona skriveri. Kan ikke se relevansen til Man Utd.
Deebo

Hvis Anderson “kun” koster 116, mens Fernandes koster 80-85, så synes jeg at man skal ligge buddet på Anderson samt leve med, at der er mindre økonomi til en eventuel 3. spiller på midtbanen. Så må man tage en chance med en ung backup, som skal udvikle sig lidt.

Så får man også set om City overhovedet vil matche.
Som jeg forstår det har City allerede accepteret at betale de ca 130m, og de personlige vilkår skulle også være på plads, det virker bare som om at der mangler de små detaljer.
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Ja og det er en crazy sum… men city får spilleren og vinder formentlig fortsat i fremtiden mens vi har moralen osv på vores side men taber på det…

Jeg er lidt i vildrede omkring det 🙂
Mon ikke Romano har ment 115 for Anderson. Eller har de hele tiden budgetteret med 116m for Anderson og 115 til FA?

Gad vide om han vil fortryde, hvis de bliver trukket 20 points i hver sæson i 5 år og en 3 års transferban, som vel ville være den mest fair straf.
Nvm

Jeg tror ikke der kommer til at ske noget som helst 🙂

Edit: Simpelthen fordi sagen nok er kompleks, men hvor har det været "nemt" at straffe andre.. nuværende sportsligt mindre klubber.. citys sag tager tid. Bevars er det da Jura... men jeg kan da tænke, at de virkelig får tænkt dem igennem.... Det er penge, der styre det hele...
Annonce