Jeg syntes blot, at det er interessant, hvordan Barca vil kunne omgå J. Álvarez´ astronomiske frikøbsklausul, og da du virker meget interesseret i kontrakter osv., tænkte jeg, at du kunne være interesseret.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Hvis Anderson “kun” koster 116, mens Fernandes koster 80-85, så synes jeg at man skal ligge buddet på Anderson samt leve med, at der er mindre økonomi til en eventuel 3. spiller på midtbanen. Så må man tage en chance med en ung backup, som skal udvikle sig lidt.
Så får man også set om City overhovedet vil matche.
Som jeg forstår det har City allerede accepteret at betale de ca 130m, og de personlige vilkår skulle også være på plads, det virker bare som om at der mangler de små detaljer.
Jeg tror ikke der kommer til at ske noget som helst 🙂
Edit: Simpelthen fordi sagen nok er kompleks, men hvor har det været "nemt" at straffe andre.. nuværende sportsligt mindre klubber.. citys sag tager tid. Bevars er det da Jura... men jeg kan da tænke, at de virkelig får tænkt dem igennem.... Det er penge, der styre det hele...