En ting er at han ikke starter Mainoo. Men når han ser at de ikke kan kombinere centralt i hele første halvleg og alligevel ikke sætter ham ind, så er det simpelthen diskvalificerende. Han er helt væk tyskeren. Og ja, dælme godt vi ikke fik ham som træner. Vi kunne lige så godt ha´ genansat Mourinho Vorherre til hest