Snak

Mere indhold efter annoncen
Helt enig, Deebo.
Saka er igen aldeles middelmådig - og sådan en kamp skriger på Wharton.
Knold og Tot (Maguire og Shaw) havde været 2 x bambi på glatis med den høje bagkæde England stiller med. Nok meget godt de to ikke er med for England.
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Shaw og Maguire ville have klædt det her engelske hold. Det samme ville Foden og Palmer.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Jeg retter lige mig selv - Saka er ikke middelmådig i dag, han er elendig.
...Og hvem fik så assisten på det mål Tintin? 😉
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
TUW😆
Det er omvendt commentator curse; Når vi sviner spillerne, så leverer de ;)
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Henderson ind og ikke Mainoo😆
Henderson over Mainoo i 2026. Jeg går i seng.

Hvorfor fanden skulle han også udtages og misse det meste af preseason for at se på Henderson spille over ham..

I det mindste bliver han da ikke skadet som Ugarte nu :)
Manchester United Brøndby IF
Ja helt grotesk som Tuchel spiller det hold.

En ting er at han ikke starter Mainoo.
Men når han ser at de ikke kan kombinere centralt i hele første halvleg og alligevel ikke sætter ham ind, så er det simpelthen diskvalificerende.
Han er helt væk tyskeren.
Og ja, dælme godt vi ikke fik ham som træner.
Vi kunne lige så godt ha´ genansat Mourinho
Vorherre til hest
Annonce