Fynbo
Tak for svar.
Foruden det med hovedspillet har jeg også overvejet; hvad nu hvis modstanderen lukker ned på Mainoo? Så har Wharton de lange afleveringer men især de fremadrettede i de små rum.
Jeg ser også muligheder for at skubbe Mainoo længere frem, hvor 1-2 spiller ligeså vel kan blive med sesko eller med vores 10’er/hybridkanter.
Der hvor jeg er nervøs for to 8’ere og egentlig de flere kombinationer er i hovedspillet og det defensive. For jeg er glad for fascinationen på at score mål og det offensive. Men det defensive er også bare vigtigt. Hvem beslutter forsvaret bedst?
Der kommer tchouameni og egentlig også baleba mere til sin ret måske?
Baleba der i øvrigt virker til at være den eneste spiller der 100 p vil United 🙂
Tak for svar.
Foruden det med hovedspillet har jeg også overvejet; hvad nu hvis modstanderen lukker ned på Mainoo? Så har Wharton de lange afleveringer men især de fremadrettede i de små rum.
Jeg ser også muligheder for at skubbe Mainoo længere frem, hvor 1-2 spiller ligeså vel kan blive med sesko eller med vores 10’er/hybridkanter.
Der hvor jeg er nervøs for to 8’ere og egentlig de flere kombinationer er i hovedspillet og det defensive. For jeg er glad for fascinationen på at score mål og det offensive. Men det defensive er også bare vigtigt. Hvem beslutter forsvaret bedst?
Der kommer tchouameni og egentlig også baleba mere til sin ret måske?
Baleba der i øvrigt virker til at være den eneste spiller der 100 p vil United 🙂