Snak

Mere indhold efter annoncen
"Når man som 23 årig står som førstemålmand for mexico og har stået der siden 2006, må man beregnes værende som en af verdens bedste keepere. "

Nej. Orker ikke at forklare hvorfor, men OT´s svar giver dig et hint.

United skal købe Frey. Vi har det så godt med franske målmænd
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Hvis man skal tro the sun (skal man nok ikke), mon så ikke Tevez er en færdig mand i klubben ifølge denne artikel:

http://www.thesun.co.uk/…Carlos.html

Han har vist næsen for højt i sky, og det tror jeg helt ærlig ikke at Ferguson gider at finde sig i.

Men lad os nu se om det ikke bare er en and fra the sun.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
http://www.onside.dk/node/35414

Nu ved jeg godt, at alle rygter skal taegs med et gran salt, men hvis dét er prisen, skal vi da bare købe ham. Det er vel hvad der svarer til £30 mio. hvilket jeg tror er godt givet ud.

Problemet er bare i dag, at rygterne melder Tevez tættere på en kontrakt med United end tidligere. Og er det tilfældet, vil der ikke rigtigt være plads til Benzema (medmindre Tevez kan leve med endnu mindre spilletid end i sidste sæson - og han er altså en spiller der vil trække omkring £110.000 om ugen).
Jeg kan ikke se begge spillere i klubben, medmindre Berbatov bliver solgt, eller ryger permanent ned på den centrale midtbane.
- Der er en tsunami, der hedder Real Madrid, som har skabt reaktioner i Manchester City, Chelsea og Manchester United. Derfor er det meget svært at sige, at han ikke er til salg, lyder det fra Jean-Michel Aulas.

Hahaha genialt.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Razz, bare spørg the crazy gang:)
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
om hvad??
http://www.goal.com/en/n…ano-ronaldo

Intet andet end sindsygt.

200.000£ om ugen... og en årlig lønstigning på 25%


Hvis altså det er rigtigt.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
http://www.manutd.com/de…sid=6634810

Farvel Tevez.
Jeg havde gerne set ham blive.

Det må have været fordi han følte sig dårligt behandlet i løbet af sæsonen.

Nu håber jeg da for alvor Benzema er på vej.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Ja farvel til Apache.

Hjernen siger fint nok. Det tvinger Ferguson til at gå efter en type som Benzema, så det håber jeg vi gør med fuld styrke.

Hjertet sig øv. Apache har en indstilling, der er nem at holde af, en fin, fin teknik, men manglede måske lige det sidste i afslutningerne i at være helt spitzenklasse.

Jeg vil have det meget, meget skidt med, hvis han skifter til Shitty. Håber sgu nogen spaniakker tager ham, men det sker desværre næppe.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Annonce