Snak

Mere indhold efter annoncen
@Coppell

Vi skal nemlig undgå en "Law sender United ned" igen, ikke at jeg tror vi rykker ned næste sæson, men måske kunne Tevez ødelægge titeldrømmene for os.

Jeg håber selv han skifter væk fra England.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Men Law sendte jo ikke United ned.
Et uafgjort havde også sendt os ned alligevel, men Law gjorde det vel sikkert at vi skulle ned.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
At Ronaldo smuttede overraskede eller rørte mig ikke specielt, men at Carlos Tevez smutter og formentlig spiller for en rival i næste sæson, gør sgu lidt ondt. Hvis bare han havde en smule klasse mere og scorede flere mål, ville han være perfekt for han har alt andet. Fantastisk fighterhjerter, en absolut fanfavorit og så han jo også kun 25 år, hvad kunne det ikke have blevet til i den røde trøje

Men sådan skulle det ikke gå.. ak
"Maradona good; Pelé better; George Best."
Nu skal vi ud og have en ny angriber. Det passer mig OK, at United satte deadline på, for det betyder at klubben ville have svar nu, så deres alternativer ikke bliver signet af andre. Nu håber jeg vi går helhjertet efter Agüero, Benzema eller en anden i den klasse.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Aguero eller Benzema, så skal jeg ihvertfald have en trøje med deres navn på til næste sæson.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
http://www.goal.com/en/n…ster-united

JA FOR SATAN!

Lad os da håbe det bliver sådan.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Men har Benzema ikke tidligere sagt at han vil blive i Lyon til efter VM?

Men som der står, hvis checken er stor nok, (ligesom med Essien), så sælger de jo nok! Men i kan nok godt regne med at skulle betale overpris for ham! De ved (ligesom med Essien), at i har r.... fuld af penge!
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Det er bare ren snak, om at man først vil sælge til efter VM.
De ved godt det bliver svært at holde på ham, han har ambitioner, og han skal afsted, så om det er nu eller senere er lidt af et gamble fra deres side af.
Hvis han flopper til VM, så skal de heller ikke forvente en god pris for ham, men hvis de sender ham afsted nu kan de vel stadig tjene gode penge på ham.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Han har vel selv i første omgang tænkt, at han vil blive i Lyon, for at være sikker på spilletid, og derved forøge sine chancer for at komme med til VM. Men kommer United, og Fergie får en fin snak med ham, og slår han til, som alle håber og tror på han har kvaliteterne til, så vil han også kunne spille sig til en VM plads i United.

Det kræver bare at Fergie rejser de par 100 km. mod nord til Lyon fra sin ferie i sydfrankrig og overtaler spilleren selv.
IMO er Benzema det mest lysende talent der er at signe i øjeblikket. Alternativt skal vi signe en udviklet stjerne til omkring det dobbelte, og det vil være en spiller i slutningen af 20´erne, som muligvis er på vej mod dårligere tider.
Agüero er også spændende, men han mangler højden til også at være en trussel i hovedspillet, og det er noget United har manglet fra angriberne i noget tid nu (og især vil mangle nu, hvor Cristiano smutter).
Annonce