Benzema kommer ikke til United. Det kan jeg slet ikke forestille. mig
For det første vil Lyon formentlig malke koen så voldsomt, at United til sidst siger stop. De har bagdelen fuld af penge, og eneste grund til de pludselig skulle gå i panik og sælge til nogenlunde den pris, han reelt er værd, er hvis de trækker Arsenal eller et andet storhold i CL-kvalen, så de er i fare for at miste deres budgetterede CL-millioner.
Så er der Benzema selv. Han har to gange om måneden i de sidste to år fortalt, hvor meget han elsker spansk fodbold og drømmer om at spille i Barcelona eller Real Madrid. Hvorfor skulle han så vælge United?
For det første vil Lyon formentlig malke koen så voldsomt, at United til sidst siger stop. De har bagdelen fuld af penge, og eneste grund til de pludselig skulle gå i panik og sælge til nogenlunde den pris, han reelt er værd, er hvis de trækker Arsenal eller et andet storhold i CL-kvalen, så de er i fare for at miste deres budgetterede CL-millioner.
Så er der Benzema selv. Han har to gange om måneden i de sidste to år fortalt, hvor meget han elsker spansk fodbold og drømmer om at spille i Barcelona eller Real Madrid. Hvorfor skulle han så vælge United?
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"