Hvorfor skulle Arsenal, som har seks angribere, være en mere oplagt endestation for Benzema end United, hvor SUTTEN flere gange har været ude med ´snøren´ så at sige.
Snak
Det er da helt sort. Arsenal er nærmere den mindst oplagte destination af top4-holdene.
https://kortlink.dk/sudv
søn 21. jun 2009
Fordi Benzema ved han er sikret startplads hos Arsenal hvor imod han skal kæmpe imod Rooney, Torres og Anelka hos de andre top4 klubber.
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
søn 21. jun 2009
Næh du må tage til takke med Valencia og Berbatov, og så tage den derfra.
Se, dét er ønsketænkning fra Liverpool-tilhængerens synspunkt. Det sker jo nok bare ikke. Glazer, Ferguson m.fl. har været ude og sige, at de £100 mio. vil blive brugt på spillere. Og så meget koster Valencia trods alt ikke.
Chancen er vel lige så stor, som chancen for at Liverpool sælger Mascherano til Barca, Xabi Alonso til Real, og Torres til Chelsea, hvorefter Rafa kommer ud og proklamerer, at han har truppen til at vinde the trebble, og at han ikke behøver erstatninger for de 3.
Skulle han til England, ville Arsenal trods alt være oplagt, men ikke United.
Hvorfor Arsenal?? - fordi de har en fransk træner??
Arsenal har ikke de 250-300 mio. Benzema angiveligt koster. Arsenal har bunker af angribere, men de mente alligevel, at Bordeaux´ topscorer var for dyr, og hans pris kommer ikke i nærheden af prisen for Benzema.
Vent nu bare og se. Når Ronaldo endegyldigt skriver under med Real, vil United sandsynligvis/horhåbentligt annoncere, at de har signet 1-2 (måske 3) spillere, og at de forhandler om yderligere 1-2 spillere.
Aulas siger sku mange ting mester.
Nu var det jo så ikke kun Aulas der udtalte sig i denne omgang. Bl.a. dét er med til at indikere, at en handel er under opsejling.
søn 21. jun 2009
Det er da helt sort. Arsenal er nærmere den mindst oplagte destination af top4-holdene.
Ja, Arsenal og Liverpool. Jeg ser kun Chelsea og United købe Benzema af de 4 hold i dette vindue.
søn 21. jun 2009
Der er så også den mulighed at Benzema bliver i Lyon, tager VM med og skifter efter sommerferien, og ærlig talt, så ved du sku ik hvor mange penge Arsenal har. Højest sandsynligt har de rigtigt mange penge, da de ikke ligefrem bruger løs på spillere. Derudover kan et salg af adebayor for alvor åbne op for Benzema, men det er i sidste ende irrelvant da han nok ender i Spanien alligevel.
Og med hensyn til Liverpool, vil jeg gerne vædde en tusse på at han ikke skifter i år, og såfremt Alonso eller Mascherano skifter, (hvilket jeg ikke tror de gør, med tre år tilbage af deres kontrakter) skal Rafa nok sørge for at få et dejligt stort transferbeløb med hjem, så det er nu ikke ligefrem bekymrende. Tværtimod er det da et tegn på klasse at vores midtbane er ønsket af verdens bedste klubber. Ville da ønske man kunne sige det samme om Hargreaves, Fletcher og hvad I eller bruger centralt.
Og med hensyn til Liverpool, vil jeg gerne vædde en tusse på at han ikke skifter i år, og såfremt Alonso eller Mascherano skifter, (hvilket jeg ikke tror de gør, med tre år tilbage af deres kontrakter) skal Rafa nok sørge for at få et dejligt stort transferbeløb med hjem, så det er nu ikke ligefrem bekymrende. Tværtimod er det da et tegn på klasse at vores midtbane er ønsket af verdens bedste klubber. Ville da ønske man kunne sige det samme om Hargreaves, Fletcher og hvad I eller bruger centralt.
søn 21. jun 2009
Og med hensyn til Liverpool, vil jeg gerne vædde en tusse på at han ikke skifter i år, og såfremt Alonso eller Mascherano skifter.
Hvem er denne Liverpool du snakker om? Er han god?
Er det Torres du mener?
Du forstod åbenlyst slet ikke hvad jeg mente. Jeg skrev eksplicit, at der var lige så stor sandsynlighed for at United kun køber Valencia, som de tre skifter væk fra Liverpool, og at Rafa vil være tilfreds med det.
Forøvrigt ser det ud til, at Liverpool er færdige med sommerens indkøb:
http://www.goal.com/en/n…ure-of-suso
Nu må vi håbe for knægten, at han slår til inden for et par måneder, ellers bliver han vel solgt tilbage for det halve om 6 måneder ;)
søn 21. jun 2009
"Højest sandsynligt har de rigtigt mange penge, da de ikke ligefrem bruger løs på spillere"
He he, prøv at læs det igen.
He he, prøv at læs det igen.
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
@Crouch
Du kan jo gå ind og se regnskabet. Det viser ret klart at et køb af en angriber til 250 mio. kr. er alt andet end oplagt.
Du kan jo gå ind og se regnskabet. Det viser ret klart at et køb af en angriber til 250 mio. kr. er alt andet end oplagt.
https://kortlink.dk/sudv
søn 21. jun 2009
"Fordi Benzema ved han er sikret startplads hos Arsenal hvor imod han skal kæmpe imod Rooney, Torres og Anelka hos de andre top4 klubber."
Og i Arsenal skulle han så kæmpe om en startplads med Adebayor, Van Persie og Eduardo, og jeg er sgu ikke særlig sikker på han er bedre end de to førstnævnte.
Og i Arsenal skulle han så kæmpe om en startplads med Adebayor, Van Persie og Eduardo, og jeg er sgu ikke særlig sikker på han er bedre end de to førstnævnte.