@ Crazy Gang
Alligevel scorede vi 68 mål, kun 6 mål færre end de 74 kasser der blev scoret i 02/03 sæsonen - den mest målrige PL-sæson med Nistelrooy i truppen - og hele 10 mål mere end den mest målfattige PL-sæson med ham i truppen, 04/05 sæsonen hvor der kun blev nettet 58 gange.
Pointen er jo netop, at vi ingenlunde har savnet Nistelrooys spillestil eller scoringer. Med en stationær boksspiller blev vores spil oftest meget forudsigeligt, hvilket også kan læses af titel høsten i de 4 sæsoner Nistelrooy var en del af truppen.
Én PL-sejr, Én PL 2. plads og to PL. 3. pladser suppleret af én sejr i FA Cup´en og én Mickey Mouse Cup sejr er bestemt ikke prangende.
Da Nistelrooy forlod klubben, overtog Ronaldo ansvaret som målscorer og nu når han forlader klubben, er jeg ikke i tvivl om at andre spillere igen vil træde i karakter. Der har været snak om, at Rooney sandsynligvis vil løfte sit spil yderligere med Ronaldos afgang, hvilket jeg også føler mig ganske overbevist om.
Dermed ikke sagt, at truppen er komplet som den er nu. Med Tevez´ og Ronaldos afgang mangler vi afgjort en angriber og en kantspiller, og her ser jeg Benzema som et fremragende køb.
Jeg tror dog ikke vi skal forvente, at se meget mere end 2-3 nye ansigter indlemmet i truppen henover sommeren. Har du et link hvor Fergie indikerer, at han vil gå på et 100mio £ spending spree vil jeg da meget gerne se det, for det må være gået min næse forbi.
Alligevel scorede vi 68 mål, kun 6 mål færre end de 74 kasser der blev scoret i 02/03 sæsonen - den mest målrige PL-sæson med Nistelrooy i truppen - og hele 10 mål mere end den mest målfattige PL-sæson med ham i truppen, 04/05 sæsonen hvor der kun blev nettet 58 gange.
Pointen er jo netop, at vi ingenlunde har savnet Nistelrooys spillestil eller scoringer. Med en stationær boksspiller blev vores spil oftest meget forudsigeligt, hvilket også kan læses af titel høsten i de 4 sæsoner Nistelrooy var en del af truppen.
Én PL-sejr, Én PL 2. plads og to PL. 3. pladser suppleret af én sejr i FA Cup´en og én Mickey Mouse Cup sejr er bestemt ikke prangende.
Da Nistelrooy forlod klubben, overtog Ronaldo ansvaret som målscorer og nu når han forlader klubben, er jeg ikke i tvivl om at andre spillere igen vil træde i karakter. Der har været snak om, at Rooney sandsynligvis vil løfte sit spil yderligere med Ronaldos afgang, hvilket jeg også føler mig ganske overbevist om.
Dermed ikke sagt, at truppen er komplet som den er nu. Med Tevez´ og Ronaldos afgang mangler vi afgjort en angriber og en kantspiller, og her ser jeg Benzema som et fremragende køb.
Jeg tror dog ikke vi skal forvente, at se meget mere end 2-3 nye ansigter indlemmet i truppen henover sommeren. Har du et link hvor Fergie indikerer, at han vil gå på et 100mio £ spending spree vil jeg da meget gerne se det, for det må være gået min næse forbi.
20