Snak

Mere indhold efter annoncen
og du vrøvler hvis du siger vi end ikke var i nærheden af mesterskabet den sæson

Arsenal havde en fin slutspurt i 07/08 sæsonen, men de var reelt ikke med i mesterskabet. Chelsea hang på til det allersidste.
moderator
Du vrøvler. De var de sidste måneder hvor det gik galt. Indtil marts førte de PL de fleste weekends. Selvfølgelig var de med i kampen.
https://kortlink.dk/sudv
Det var vel Birmingham kampen der startede at være Arsenals downperiode, men de var aldrig HELT ude.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Bold
"Nej, men øremærket indikerer, at de skal gå til transfers."

Det indikerer stadig ikke, at alle 100 mio. skal bruges lige netop i år, som du regner med. Det ville være totalt hul i hovedet at brænde alle penge af i år, blot af den grund at man har dem.
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"
Lader til vi har fundet Ronaldos afløser. Endda ganske værdig må man sige.
:-)

http://therepublikofmanc…rio-wearing
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lader til vi har fundet Ronaldos afløser. Endda ganske værdig må man sige.
:-)

http://therepublikofmanc…rio-wearing


Som så var postet herinde for første gang for efterhånden lang tid siden!

Det var til hans polterabend, synes jeg at jeg har læst noget om!
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Ah okay det var så gået min næse forbi.
@BillyTheKid

NP :)
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Jeg tror faktisk det har været postet mere end 1 gang.
Du vrøvler. De var de sidste måneder hvor det gik galt. Indtil marts førte de PL de fleste weekends. Selvfølgelig var de med i kampen.

Liverpool var også med i starten af december det år, men dem afskrev man jo altså også hurtigt, da de begyndte at smide points.
Annonce