og du vrøvler hvis du siger vi end ikke var i nærheden af mesterskabet den sæson
Arsenal havde en fin slutspurt i 07/08 sæsonen, men de var reelt ikke med i mesterskabet. Chelsea hang på til det allersidste.
og du vrøvler hvis du siger vi end ikke var i nærheden af mesterskabet den sæson