Haha, ja den bliver sunget inden hver aften jeg går i seng.
Sidder faktisk nu og varmer stemmebåndet op så naboen snart kan blive blæst omkuld.
Sidder faktisk nu og varmer stemmebåndet op så naboen snart kan blive blæst omkuld.
Faktum er at der for det første er scoret flere mål uden en Ruud type og at der er spillet færre kampe uden at score. Det må du da snart forholde dig til.
Jeg skrev ganske klart at snittet var højere. Jeg skrev at standardafvigelsen (hvor man kan vurdere om antallet af mål var spredt ud på få overhalinger) var stort set den samme.
Er det ikke bedre at der skabes flere chancer og scores flere mål end at der scores lidt færre men man til gengæld har været hamrende effektive?