Skal love for der er gang i den herinde!
Jeg synes United er spændende at følge her i det snarlige kølvand af Ronaldos afgang, fordi hvad har man tænkt sig at gøre!
Jeg synes at kantspillet er dækket ind da den unge Tosic kommer til plus højst sandsynligt Valencia fra Wigan, derudover har man jo også en Nani! Jeg synes det er lidt noget sludder at man siger at man ikke har nogen til at lave mål efter Ronaldo, fordi United kommer nok ikke til at spille på helt samme måde som de gjorde med Ronaldo, plus at andre spillere helt sikkert vil træde i karakter på en anden måde end de gjorde med Ronaldo på holdet. Altså det hænger jo ikke sammen hvis man siger at United laver 80 mål, de 40 af Ronaldo! Så kan man jo ikke sige at nu laver United kun 40mål næste sæson, sådan hænger fodbold jo ikke sammen.
Desuden vil der være nogle spillere som bliver spillet ud i lidt andre roller, som måske passer dem bedre, og systemet bliver nok også ændret en smule fordi man nu skal spille på flere strenge, som i sidste ende kan blive en fordel for United fordi andre nu er nødt til at tage mere ansvar!
United har jo ændret sin måde at spille på da man havde den noget stationære van Nistelrooy til mere omflakkende angrebstyper som Tevez, Berbatov og Rooney! Og jeg tror at Ferguson vil fortsætte lidt i samme bane, derfor kunne et godt bud være en Benzema(lidt ærgeligt for jer at Rossi ikke længere er i klubben:)) som flere herinde har nævnt som en slags yndlings-signing:) Jeg nægter simpelthen at tro på at en så snu mand som kender gamet så godt går ind til en sæson med kun 2 angribere i Rooney og Berbatov, der bliver helt sikkert hentet en ekstra ind. Og desuden tror jeg at han har lært af sine fejl fra før i tiden at denne spiller vil indeholde en form for klasse, fordi han ved at satse på Macheda som 3.valg vil være alt for satset!
Jeg synes United er spændende at følge her i det snarlige kølvand af Ronaldos afgang, fordi hvad har man tænkt sig at gøre!
Jeg synes at kantspillet er dækket ind da den unge Tosic kommer til plus højst sandsynligt Valencia fra Wigan, derudover har man jo også en Nani! Jeg synes det er lidt noget sludder at man siger at man ikke har nogen til at lave mål efter Ronaldo, fordi United kommer nok ikke til at spille på helt samme måde som de gjorde med Ronaldo, plus at andre spillere helt sikkert vil træde i karakter på en anden måde end de gjorde med Ronaldo på holdet. Altså det hænger jo ikke sammen hvis man siger at United laver 80 mål, de 40 af Ronaldo! Så kan man jo ikke sige at nu laver United kun 40mål næste sæson, sådan hænger fodbold jo ikke sammen.
Desuden vil der være nogle spillere som bliver spillet ud i lidt andre roller, som måske passer dem bedre, og systemet bliver nok også ændret en smule fordi man nu skal spille på flere strenge, som i sidste ende kan blive en fordel for United fordi andre nu er nødt til at tage mere ansvar!
United har jo ændret sin måde at spille på da man havde den noget stationære van Nistelrooy til mere omflakkende angrebstyper som Tevez, Berbatov og Rooney! Og jeg tror at Ferguson vil fortsætte lidt i samme bane, derfor kunne et godt bud være en Benzema(lidt ærgeligt for jer at Rossi ikke længere er i klubben:)) som flere herinde har nævnt som en slags yndlings-signing:) Jeg nægter simpelthen at tro på at en så snu mand som kender gamet så godt går ind til en sæson med kun 2 angribere i Rooney og Berbatov, der bliver helt sikkert hentet en ekstra ind. Og desuden tror jeg at han har lært af sine fejl fra før i tiden at denne spiller vil indeholde en form for klasse, fordi han ved at satse på Macheda som 3.valg vil være alt for satset!
AC Milan Campioni D\'Italia 2011.
Forza Rossoneri!