@Inuk.:
Suk suk.
1: Tevez var ikke førsteprioritet, og ikke nødvendigvis ønskespilleren. Men selvom han var, skal man ikke lægge alle sine æg i én kurv. Det har United forhåbentligt lært da vi prøvede at hente Ronaldinho og Torres.
2: jo, det er rent gætværk, når du skriver hvorfor vi hentede ham, og det hjælper ikke, at du begrunder det med hvad der skete i den efterfølgende sæson.
Ferguson udtalte inden sæsonen, at en klub som United skulle have 3 angribere i truppen, og da han så muligheden for at hente Tevez var der, gik han efter den. Smith var solgt tidligt på sommeren, fordi han ikke ville være 3. valg, og fordi Ferguson ikke kunne love ham mere spilletid, da han var den svageste af de 3.
mht. "Du ved ikke om Tevez virkelig havde et scoringsgennemsnit der var en topscorer værdig. Men du håber det vel så du igen igen kan hive statistik argumentet frem og på den måde legitimere signingen af Tevez tilbage i 2007. Selv om han netop havde afsluttet sæsonen med at lave imponerende 7 kasser for The Hammers."
Jeg forstår ikke hvad du prøver at sige, men Tevez scorede rimeligt mange mål for Corinthians (over 0,5 per kamp). Og det er da klart, at Fergie håbede på noget lignende for United, når nu han havde så fin en afslutning på sæsonen med West Ham året før.
3: Mht. Sahas skadesproblemer, så læs lige hvad jeg skriver igen.
Jeg skriver, at Tevez fik mere spilletid end tiltænkt (altså mere end hvad Fergie havde regnet med, da han signede Tevez) fordi Saha var så skadet i 07/08 sæsonen.
På forhånd kunne Fergie ikke vide det, og derfor er/var det min påstand, at Tevez ikke havde fået så meget spilletid, hvis Saha havde kunne spille hele sæsonen.
4: mht. Giggs og din kollektive vurderinger udtalelse, forstår jeg ikke hvad du mener (I øvrigt tror jeg du skal have styr på ordet kollektiv, da det ser ud som om du bruger det forkert. Hvis du snakker om kollektive vurderinger, ser du på hvordan de samlet set har spillet, og ikke individuelt - jeg plæderer jo for at Giggs individuelt gjorde det fint, selvom han ikke fik ret meget spilletid). Du skriver, at Tevez spillede under niveau, fordi han ikke fik meget spilletid. Og jeg argumenterede for, at man godt kan spille godt, selv med sparsom spilletid, ved at bruge en anden spiller som eksempel. Jeg kunne også have brugt Solskjær.
I øvrigt mener jeg ikke Tevez spillede en decideret skidt sæson. Men hans målhøst var under hvad man kan/kunne forvente. Havde han været mere effektiv foran mål, havde han også fået mere spilletid.
Men skulle vi ikke vende tilbage til udgangspunktet.
Min påstand var, at folk accepterer Carlitos afgang fordi han ikke var effektiv nok foran mål. Og det er selvom han i 2 sæsoner har været publikumsyndling.
Du mener de accepterer hans afgang fordi de mener han har fået en helt uretfærdig behandling af Fergie.
Jeg mener ikke behandlingen af Tevez har været specielt slem. Han har fået masser af spilletid, men har bare ikke scoret mål nok.
Forøvrigt tror jeg vi sælger Berbatov, hvis han ikke leverer bedre i den kommende sæson. Han har heller ikke skabt nok.
Suk suk.
1: Tevez var ikke førsteprioritet, og ikke nødvendigvis ønskespilleren. Men selvom han var, skal man ikke lægge alle sine æg i én kurv. Det har United forhåbentligt lært da vi prøvede at hente Ronaldinho og Torres.
2: jo, det er rent gætværk, når du skriver hvorfor vi hentede ham, og det hjælper ikke, at du begrunder det med hvad der skete i den efterfølgende sæson.
Ferguson udtalte inden sæsonen, at en klub som United skulle have 3 angribere i truppen, og da han så muligheden for at hente Tevez var der, gik han efter den. Smith var solgt tidligt på sommeren, fordi han ikke ville være 3. valg, og fordi Ferguson ikke kunne love ham mere spilletid, da han var den svageste af de 3.
mht. "Du ved ikke om Tevez virkelig havde et scoringsgennemsnit der var en topscorer værdig. Men du håber det vel så du igen igen kan hive statistik argumentet frem og på den måde legitimere signingen af Tevez tilbage i 2007. Selv om han netop havde afsluttet sæsonen med at lave imponerende 7 kasser for The Hammers."
Jeg forstår ikke hvad du prøver at sige, men Tevez scorede rimeligt mange mål for Corinthians (over 0,5 per kamp). Og det er da klart, at Fergie håbede på noget lignende for United, når nu han havde så fin en afslutning på sæsonen med West Ham året før.
3: Mht. Sahas skadesproblemer, så læs lige hvad jeg skriver igen.
Jeg skriver, at Tevez fik mere spilletid end tiltænkt (altså mere end hvad Fergie havde regnet med, da han signede Tevez) fordi Saha var så skadet i 07/08 sæsonen.
På forhånd kunne Fergie ikke vide det, og derfor er/var det min påstand, at Tevez ikke havde fået så meget spilletid, hvis Saha havde kunne spille hele sæsonen.
4: mht. Giggs og din kollektive vurderinger udtalelse, forstår jeg ikke hvad du mener (I øvrigt tror jeg du skal have styr på ordet kollektiv, da det ser ud som om du bruger det forkert. Hvis du snakker om kollektive vurderinger, ser du på hvordan de samlet set har spillet, og ikke individuelt - jeg plæderer jo for at Giggs individuelt gjorde det fint, selvom han ikke fik ret meget spilletid). Du skriver, at Tevez spillede under niveau, fordi han ikke fik meget spilletid. Og jeg argumenterede for, at man godt kan spille godt, selv med sparsom spilletid, ved at bruge en anden spiller som eksempel. Jeg kunne også have brugt Solskjær.
I øvrigt mener jeg ikke Tevez spillede en decideret skidt sæson. Men hans målhøst var under hvad man kan/kunne forvente. Havde han været mere effektiv foran mål, havde han også fået mere spilletid.
Men skulle vi ikke vende tilbage til udgangspunktet.
Min påstand var, at folk accepterer Carlitos afgang fordi han ikke var effektiv nok foran mål. Og det er selvom han i 2 sæsoner har været publikumsyndling.
Du mener de accepterer hans afgang fordi de mener han har fået en helt uretfærdig behandling af Fergie.
Jeg mener ikke behandlingen af Tevez har været specielt slem. Han har fået masser af spilletid, men har bare ikke scoret mål nok.
Forøvrigt tror jeg vi sælger Berbatov, hvis han ikke leverer bedre i den kommende sæson. Han har heller ikke skabt nok.