Snak

Mere indhold efter annoncen
Bold
".
Efter en del tovtrækkeri, og vist nok en trussel om, at udlevere alle papirer til FA (det var Joorachbian der fremsatte den mod West Ham, der viste stor modvilje til at give slip på ham), skrev Tevez under på en 2-årig lejeaftale, som angiveligt kostede United £8-10 mio. med en købsoption på spilleren til en pris der angiveligt var på ca. £32 mio"

Medmindre du sidder med insiderviden, er du formentlig forkert på den igen. Ifølge det, der har været fremme i de engelske medier, så var den samlede pris for Tevez 32 mio. Heraf er 10 brugt på at leje ham. Du tror da seriøst ikke, at United har accepteret at ville give 42 mio. for en mand med syv PL-mål for to år siden?
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"

Så facit er altså, at Smith ikke blev solgt, før vi følte os sikre på, at Tevez nok skulle komme.

Fair nok. Jeg er ikke interesseret i, at lede 50-100 sider i flere timer, for at finde facts for noget der reelt set er irrelevant for min pointe.
Tevez blev hentet, og Smith forsvandt. Ingen af dem var regnet for en del af den stamme der skulle bære holdet (spillere som Ferdinand, Rooney og Cristiano, som alle spiller de fleste kampe igennem sæsonen).
Medmindre du sidder med insiderviden, er du formentlig forkert på den igen. Ifølge det, der har været fremme i de engelske medier, så var den samlede pris for Tevez 32 mio. Heraf er 10 brugt på at leje ham. Du tror da seriøst ikke, at United har accepteret at ville give 42 mio. for en mand med syv PL-mål for to år siden?

Jeg troede også i første omgang, at det var ca. £20 mio. oveni den pris United havde betalt for at leje ham. Men de artikler der har været det seneste halve år, indikerer, at United skulle betale de ca. 300 mio. oven i lejesummen. Det bud på £25,5 mio. som United fik accepteret skulle jo heller ikke fratrækkes lejeprisen, og den sum er det samme som City og Chelsea skal betale.
Og det ville da være tåbeligt, at undlade at bruge købsoptionen, for at forhandle prisen, så man samlet set kommer til at betale mere for spilleren.
Bold
Gudfader, du har lige fablet i flere sider om, hvordan United kun havde Saha og Rooney som angribere og derfor havde brug for en ny. Hvilket jo så er så langt fra sandheden, som man overhovedet ser ud til at kunne komme.

Vi havde faktisk hele fire angribere, da Solskjær på daværende tidspunkt ikke havde fået sin dom endnu og stadig håbede at kunne spille videre, så vi havde rigelig af dem, da vi gik efter at få Tevez.
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"
Gudfader

Ville du noget min søn ;)

du har lige fablet i flere sider om, hvordan United kun havde Saha og Rooney som angribere og derfor havde brug for en ny. Hvilket jo så er så langt fra sandheden, som man overhovedet ser ud til at kunne komme.

Vi havde faktisk hele fire angribere, da Solskjær på daværende tidspunkt ikke havde fået sin dom endnu og stadig håbede at kunne spille videre, så vi havde rigelig af dem, da vi gik efter at få Tevez.

Jeg har flere gange påpeget, at det ikke var mig, der inddrog Smith i diskussionen.
Men faktum er, at Ferguson udtalte, at United havde brug for en 3. angriber, da han signede Tevez. Om han så mente de andre var færdige eller ej, skal jeg ikke kunne sige.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nå, det blev den forventede trøje med den fesne pil-ting som vi får..

http://www.manutd.com/de…sid=6635120

Only One United
Ja, den sorte streg/pil er ikke pæn.
Iker Casillas som United spiller?

http://www.manutd.com/pu…&bioid=4016
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Linket virker ikke. Men Casillas har selv siden nyheden afvist at ville skifte fra Real nogensinde.
Linket virker i Explorer.
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Annonce