".
Efter en del tovtrækkeri, og vist nok en trussel om, at udlevere alle papirer til FA (det var Joorachbian der fremsatte den mod West Ham, der viste stor modvilje til at give slip på ham), skrev Tevez under på en 2-årig lejeaftale, som angiveligt kostede United £8-10 mio. med en købsoption på spilleren til en pris der angiveligt var på ca. £32 mio"
Medmindre du sidder med insiderviden, er du formentlig forkert på den igen. Ifølge det, der har været fremme i de engelske medier, så var den samlede pris for Tevez 32 mio. Heraf er 10 brugt på at leje ham. Du tror da seriøst ikke, at United har accepteret at ville give 42 mio. for en mand med syv PL-mål for to år siden?
Efter en del tovtrækkeri, og vist nok en trussel om, at udlevere alle papirer til FA (det var Joorachbian der fremsatte den mod West Ham, der viste stor modvilje til at give slip på ham), skrev Tevez under på en 2-årig lejeaftale, som angiveligt kostede United £8-10 mio. med en købsoption på spilleren til en pris der angiveligt var på ca. £32 mio"
Medmindre du sidder med insiderviden, er du formentlig forkert på den igen. Ifølge det, der har været fremme i de engelske medier, så var den samlede pris for Tevez 32 mio. Heraf er 10 brugt på at leje ham. Du tror da seriøst ikke, at United har accepteret at ville give 42 mio. for en mand med syv PL-mål for to år siden?
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"