Næh, jeg ærgrer mig mest over at det kun er søndag en gang om ugen, så vi skal vente en hel uge på at News of the World kan lave en world exclusive på historien - tilsat kilder tæt på klubben, som formentlig viser sig at sidde lige til højre for den skrivende journalist i redaktionslokalet.
Sandsynligheden for rygtet stiger jo desuden ved, at de vist engang fik hans daværende brasilianske klub til at hævde, at United gerne ville have ham.
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"