Snak

Mere indhold efter annoncen
Uniteds første signing i hus?

http://www.mirror.co.uk/…5-21479492/
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs601.snc3/31669_392502932332_9489537332_4128284_6357157_n.jpg Glazers out. LUHG Manchester United Supporters' Trust: https://www.joinmust.org/join/free.php
Godt at se, at du, Duncan, stadig er med os, efter en uge, hvor historier om at nu satser Utd det hele på Aguero, Benzema, Aguero, Benzema kører rigtigt fint.

Transferrygterne denne sommer er mere spektakulære og dårligt underbyggede end nogensinde pga Real/min søn/Man Shitty pengekarussellen. Herligt.

\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Bold
Eneste positive ved Valencia-aftalen, som der jo formentlig nok er noget om, er at Crazy og Pink ikke får et hjertestop i denne ombæring.

Valencia har da en vis portion talent, og vi skal formentlig have to spillere til at erstatte Ronaldo, en på kanten og en til at lave mål. Så på den facon er er det fint nok.

Men alligevel, Valencia virker selv i Wigan som en dybt ordinær Premier League-spiller. Så vil jeg hellere give Nani chancen på højrekanten og betale lidt mere end 15 mio. for at finde en til venstrekanten.
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"
Dybt ordinær?! Det kan ikke være meget Wigan du har set..
Bold
Jeg har set mere end rigeligt, tak.

Jeg har meget svært ved at se, at han er en døjt bedre end Nani. Og når Ferguson helt tydeligvis ikke ønsker at give Nani chancen, så kan jeg ikke se idéen i at købe en ældre model med de samme kvaliteter.
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg må erkende, at jeg ikke kender specielt meget til Antonio Valencia. Jeg synes han spillede godt, da vi mødte Wigan.

Men hvis både Real Madrid, Bayern München og United er villige til at lægge omkring 150 mio. for spilleren, må man vel gå ud fra, at han kan noget ekstra.

Jeg ser dog også gerne Nani få endnu en sæson til at vise sit værd.
Valencia virker i min optik til at være noget bedre til at træffe de rigtige beslutninger. Fysisk har de de samme redskaber, men Nani har tydeligvis besvær med at få det optimale ud af talentet. Desuden er der vel plads til begge.
150 millioner er da ingenting denne sommer..
Jamen, jeg er da stadig med os. Af en eller anden grund lader jeg til at være immun overfor GOAL Tourettes Syndrom, som jeg antager nu er airborne - smittens udbredelse og alvor taget i betragtning.

Lige nu sidder jeg med benene oppe på mit skrivebord og venter med modstridende følelser af melankoli og barnagtig forventning på, at I kaster jeres indvolde op.
Nåh, det må næsten være sket nu. Der er i hvert fald påfaldende stille og ingen har nævnt Eto´o, Villa eller Benzema i efterhånden flere timer.

Som Will Smith vil jeg nu gå en tur med min hund i ruinerne af det som engang var Man Utd tråden. Hver dag klokken tolv vil jeg forsøge at etablere kontakt med overlevende United tilhængere fra andre debatfora, mens jeg prøver at undgå de smittedes sidste rabiate forsøg på at slå mig ihjel ved at skrige !!!AGUERO!!!400 MILL!!!AGUERO!!!400 MILL!!!AGUERO!!!400 MILL!!! ind i mit hoved.

Hvil i fred.
Annonce