Snak

Mere indhold efter annoncen
Haha NTD, genialt indlæg. :D
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs601.snc3/31669_392502932332_9489537332_4128284_6357157_n.jpg Glazers out. LUHG Manchester United Supporters' Trust: https://www.joinmust.org/join/free.php
hehehe. NTD for faen:)
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Dag 2

Kære dagbog

Jeg fik ikke kontakt til andre overlevende i dag.

Det har dog været en lettelse ikke at skulle løbe for livet fra rabiate GTS´ere for den første gang i månedsvis. Stille og roligt har det været. Ikke en eneste gang har jeg været nød til at flå batteriet ud af min PC og kaste det ud gennem vinduet for at undgå komplet grundløse diskussioner af muligheden for at "hente" !!!RIBERY!!! til Man Utd. Der har været helt stille.

Helt stille. En knugende stilhed. Jeg har midt i lettelsens suk erkendt, at jeg nu pludselig er helt alene. Som Robinson Crusoe skal jeg nu til at forholde mig til et liv uden anden menneskelig kontakt i Man Utd tråden. Det betyder, at jeg nu selv skal skifte overskrift, selv skal diskutere brugen af førsteholdsspillere i Liga Cup´en, skal argumentere med mig selv omkring højre back positionen og nu er det kun mig som hele tiden skal forklare Liverpools supportere, hvorfor de er mordere. Det bliver formentlig ikke nemt.

Gad vide om jeg som et gidsel fra Stockholm på et tidspunkt kommer til at mangle den menneskelige kontakt så meget. At jeg rent faktisk vil komme til at savne GTS´erne? Uanset, hvor meget de knækker sjælen og udsuger enhver vilje til at leve? Måske, men selv om jeg er begyndt at snakke med mig selv, er jeg stadig stærk. Der er snart træningskampe, og udsigten til sommerbold uden pres og krav om resultater er sammen med en betydelig mængde rosévin det, som holder mig gående.

Jeg fik ikke kontakt til andre overlevende i dag. Jeg prøver igen i morgen.
Hmmmm, det lyder som om Valencia får lov til at bære 7´er trøjen. Jeg er lidt i tvivl om han har klassen til det. Så giv den da til Anderson i stedet.
Drenge har læst inde på en serbisk hjemmeside at i skulle have tilbudt 12 millioner euro for Gojko Kacar er det noget der passer eller er det bare en and?

Røde Stjerne Beograd | Crvena Zvezda Beograd | Red Star Belgrade European And World Champions 1990/91 Delije 1989 Sever http://www.youtube.com/watch?v=daeJgEV0PC4
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Crazy

Link?

@SerbianHool

Det lyder lidt af en and.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
@ SF

Ved sku ikke, den hjemmeside jeg har læst det på plejer sku og være godt opdateret med hvad der sker med serbiske spillere vidste for over 2 måneder siden at Stuttgart var efter Jovanovic.

Kan du ikke lige ringe til Ferguson og spørge eller er det for meget og forlange?
Røde Stjerne Beograd | Crvena Zvezda Beograd | Red Star Belgrade European And World Champions 1990/91 Delije 1989 Sever http://www.youtube.com/watch?v=daeJgEV0PC4
@SerbianHool

Fair nok, dog tror jeg stadig ikke på den ;)

Det er desværre lidt for meget at forlange.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Tænkte det nok hehe, Han tager sku alligevel aldrig telefonen hehe..

Hva hvorfor i så stille på transfermarkedet? hvad fanden sker der? hvor er de nye angribere?
Røde Stjerne Beograd | Crvena Zvezda Beograd | Red Star Belgrade European And World Champions 1990/91 Delije 1989 Sever http://www.youtube.com/watch?v=daeJgEV0PC4
Ferguson er vidst først på vej hjem fra ferien i Sydfrankrig i dag, og derfor skulle der meget gerne komme gang i transfermarkedet igen.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Annonce