Det var da godt og høre så må vi håbe at i får købt nogle gode forstærkninger ellers så må folk jo virkelig begynde og træde i karakter..
Og hvis i ville være så venlige og få Tosic i bedre form så ville det betyde meget for mig :)
Og hvis i ville være så venlige og få Tosic i bedre form så ville det betyde meget for mig :)
Røde Stjerne Beograd | Crvena Zvezda Beograd | Red Star Belgrade
European And World Champions 1990/91
Delije 1989 Sever
http://www.youtube.com/watch?v=daeJgEV0PC4