Man må næsten gå ud fra, at når man ser City lave sådan en transfer, som man ser med Anderson, til 130 mio. - det er fuldstændig sindssygt - så er det fordi man godt ved at Pep-æraen er forbi. Tror man vil se City lave mange store transfers de næste par sæsoner, som den med Anderson - der vil blive brugt mange penge, for at opveje at man nu ikke har en så dygtig træner længere.
Det bliver vildt at følge spår jeg.
Men tillykke med Anderson.. jeg er slet ikke bitter, ham kunne Chelsea da slet ikke bruge....
Det bliver vildt at følge spår jeg.
Men tillykke med Anderson.. jeg er slet ikke bitter, ham kunne Chelsea da slet ikke bruge....