He he - Barca er havnet i et lettere pinligt transferspørgsmål med Racing Santander omkring købet af Jorge Salinas.
Salinas har en frikøbsklausul på 8 mill. euro, som Barca har til sinds at betale, men dette beløb er kun aktuelt i det tilfælde, at Racing spiller i 2. bedste række, mens beløbet automatisk forhøjes til det dobbelte, hvis Racing spiller i La Liga.
Nu rykkede Racing så op i La Liga, hvormed Racing mener, at frikøbsklausulen er steget til 16 mill. euro, mens Barca er af opfattelsen, at Racing først har La Liga-status fra d. 1. juli, hvor den nye sæson formelt indledes.
Det er både lidt sjovt, dumt og irriterende.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."