@ Banjo
Ja, jeg påstår, at Gusto kan være et godt køb - dog er 75 mill. euro signifikant for meget.
Gusto vinger en masse bokse af, og markedet for højre backs er ikke imponerende.
Det kan ikke overvurderes at have 2 spillere til hver position - uden, at kandidaterne skal komme fra andre positioner, og dette vil Man. City med Gusto også opnå på højre back.
I mine øjne er det efter omstændighederne en godkendt handel.
I øvrigt betyder Malo Gusto på spansk "Dårlig smag" - hvis man er til overtro.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."