Snak

Mere indhold efter annoncen
JGGJ
we love you long time … 💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
@ Banjo

Ja, jeg påstår, at Gusto kan være et godt køb - dog er 75 mill. euro signifikant for meget.

Gusto vinger en masse bokse af, og markedet for højre backs er ikke imponerende.

Det kan ikke overvurderes at have 2 spillere til hver position - uden, at kandidaterne skal komme fra andre positioner, og dette vil Man. City med Gusto også opnå på højre back.

I mine øjne er det efter omstændighederne en godkendt handel.

I øvrigt betyder Malo Gusto på spansk "Dårlig smag" - hvis man er til overtro.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Annonce