Jeg sidder også og roder lidt med et kort over England og kan ikke helt finde ud af hvilken klub der er snak om - hvis altså jeg har helt styr på nord, syd, øst og vest.
Snak
Redigeretons 10. aug 2022
@ Tintin
Nordøst England er i hvert fald der Sunderland og Newcastle ligger, så ja gad vide hvilken klub der menes.
Men mon ikke det er klubben han har et secret crush på.
Nordøst England er i hvert fald der Sunderland og Newcastle ligger, så ja gad vide hvilken klub der menes.
Men mon ikke det er klubben han har et secret crush på.
Y. N. W. A. -
#JFT97
ons 10. aug 2022
Jo, jo, men det er der jo også 2 uger til.
Og ja, naturligvis er det problematisk, at handlen ikke er gennemført endnu, men følger man Barca, ved man, at det er en meget omfattende proces, som klubben gennemgår lige nu,
Bla. trækker det store overskrifter i disse dage, at man er ved at lave flere af toplønningerne om.
Ligeledes er man ved at udvide pokalskabene.
Og ja, naturligvis er det problematisk, at handlen ikke er gennemført endnu, men følger man Barca, ved man, at det er en meget omfattende proces, som klubben gennemgår lige nu,
Bla. trækker det store overskrifter i disse dage, at man er ved at lave flere af toplønningerne om.
Ligeledes er man ved at udvide pokalskabene.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
ons 10. aug 2022
ER det fordi old Trafford ligger øst for Etihad ? Jeg prøver at tænke kreativt nu😊 for Han Kan da umuligt være klodens eneste man city fan som ikke ved at Anfield ligger 60 km vest for Manchester 😮
ons 10. aug 2022
@NickRomano
Du har sq rigtig god humor😄
Mon ikke der kunne stå en flot Laliga mesterskabspokal og en Copa Del Rey Pokal i jeres nye flotte pokalskab?
Også mødes Barca og City i Champions League Finalen, hvor Erling eller Lewandowski afgører finalen med et hattrick🤔
Du har sq rigtig god humor😄
Mon ikke der kunne stå en flot Laliga mesterskabspokal og en Copa Del Rey Pokal i jeres nye flotte pokalskab?
Også mødes Barca og City i Champions League Finalen, hvor Erling eller Lewandowski afgører finalen med et hattrick🤔
ons 10. aug 2022
Cityzen
Har du smagt på nordsøolien her til aften? Så kan højre og venstre og nord, syd, øst og vest sgu blive lidt svært😆
Har du smagt på nordsøolien her til aften? Så kan højre og venstre og nord, syd, øst og vest sgu blive lidt svært😆
ons 10. aug 2022
@Tintin9
Om det er nordøst eller nordvest eller syd for Sahara betyder en hujende fis for mig.
Hvis jeg overhovedet kan undgå, at skriv om dem, så gør jeg det.
Om det er nordøst eller nordvest eller syd for Sahara betyder en hujende fis for mig.
Hvis jeg overhovedet kan undgå, at skriv om dem, så gør jeg det.
ons 10. aug 2022
@Tintin9
Nå, Tintin9 må jeg ikke byde dig på noget varm/koldt med eller uden procenter fra Baren?
Betalingen bliver en boks Tom´s Mint karameller😄
https://www.slikposen.dk/toms-minto-karameller-1000-g
Nå, Tintin9 må jeg ikke byde dig på noget varm/koldt med eller uden procenter fra Baren?
Betalingen bliver en boks Tom´s Mint karameller😄
https://www.slikposen.dk/toms-minto-karameller-1000-g
Redigeretons 10. aug 2022
@NickRomano
Ikke på skateboard, det undgår jeg helst. Men det kunne være at Cityzens skulle få et med indbygget GPS og kompas.. ;)
Ok, så for Silva er det Barcelona eller Barcelona, reelt ingen iberiske alternativer. Og hos Barca handler det om at få det eksisterende løntryk reduceret førend en ny lønomkostning kan antages. Vi må jo så vente og se hvad der sker med MB, FDJ og de øvrige i den lønkabale. Tak for udredning.
Ikke på skateboard, det undgår jeg helst. Men det kunne være at Cityzens skulle få et med indbygget GPS og kompas.. ;)
Ok, så for Silva er det Barcelona eller Barcelona, reelt ingen iberiske alternativer. Og hos Barca handler det om at få det eksisterende løntryk reduceret førend en ny lønomkostning kan antages. Vi må jo så vente og se hvad der sker med MB, FDJ og de øvrige i den lønkabale. Tak for udredning.