En fremragende karamel, der altid sidder fast i tænderne.
Jeg vil sgu ikke håbe, at I sælger Silva. Han er simpelthen fremragende og en af de bedste spillere i PL.
Mon ikke I skal have en offensiv spiller mere ind? Mahrez imponerer mig ikke helt i de store kampe og som det ser ud nu, får han ( for ) mange kampe i denne sæson.
Jeg vil sgu ikke håbe, at I sælger Silva. Han er simpelthen fremragende og en af de bedste spillere i PL.
Mon ikke I skal have en offensiv spiller mere ind? Mahrez imponerer mig ikke helt i de store kampe og som det ser ud nu, får han ( for ) mange kampe i denne sæson.