Snak

Mere indhold efter annoncen
Er de forresten Rory Delap og Carlton Palmers sønner? :0)

De fleste herinde over 40 kan formentlig huske Carlton Palmer fra bl.a. Sheffield W og England.
@Tintin9
Du har sikkert kun hørt om ham Foden, da han tog med Kongen af Solihull Moors i byen efter 7-0 sejren over Leeds i sidste sæson😄😅
City Transfer Center
Jeg vil lige gerne følge op på JGGJ´s replik om Sergio Gomez.
Så kan jeg også bekræftige, at Sergio Gomez uofficielt jævnfør Fabrizio Romano er på vej til at skrive kontrakt med Man City, men rygterne siger også, at Gomez kunne blive udlejet til spanske Girona.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=573452397915589&id=100057525006204&m_entstream_source=timeline

Betyder det så også at BVB´s portugisiske landsholds venstre fullback Raphael Gurreirro også er på vej til City?
https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester-city-transfer-news-guerreiro-24723279

Hvis begge handler bliver en realitet, så kan man sige at Cityzens er helgarderet og i den grad fremtidssikret på venstre fullback pladsen.
City News
Vores flittige lærling bruger hovedet til dagens daglige træning⚽
https://mobile.twitter.com/City_Xtra/status/1557442240603193345
@Tintin9
Liam er faktisk Rory Delaps søn. Jeg tvivler mere på en familieforbindelse imellem Cole og Carlton Palmer (at dømme efter deres udseende), men man ved jo aldrig... ;D
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@JGGJ
Kan du lide den nye opskrift på City Tråden? Knapt så ydmyg og beskeden.
Men taler Sandheden😄⚽🏆
@Cityzens
Indeed. Min prognose for sæsonen 22/23: Vi vinder hele lortet! 😄⚽🏆
@JGGJ
Det ville være så sejt. Men vi to kender jo det gamle græske udtryk at begå hybris😄

Vi så jo alle i sidste sæson, hvordan en nemesis kan ramme så hårdt.
Her troede de, at de havde vundet det engelske mesterskab, indtil en sur og tvær Gundogan sammen med Rodrigo ville det anderledes for Cityzens.

Se det er netop en rigtig god fortælling om hvordan den lille provinsklub, snyder den kæmpestore Gigant og hæderkronet traditionsklub i sidste spillerunde og i allersidste øjeblik.😄
https://postimg.cc/RNkZKTKy
@Cityzens
Når enden er god er alting godt, som man siger på Waterloo Bar.
Jeg tvivler nu på at de gamle græske guder vil straffe Man City for min hybris. Men ok, Zeus var kendt som en lunefuld fætter, så for en sikkerheds skyld ofrer jeg en flaske Ouzu ved mit næste blót... 😄
@JGGJ
Zeus er ét, men Hera hans kone var nok historiens første og største lede kælling.
Vi husker jo allesammen tilbage til oldtidskundskabstimerne på Gymnasiet, hvordan stakkelse Herakles skulle igennem de tolv prøvelser og alle Heras hævnagtige lunefulde aktioner mod Herakles😄

Ouzu aperitif, græsk bøf, salat med feta-ost og Tzatziki er sq ikke helt ringe endda, som vi siger på godt jysk😄
Annonce