Snak

Mere indhold efter annoncen
City Transfer Center
Nu går der stærke rygter om, at Lucas Paqueta alligevel uanset om Bernardo Silva bliver på Erihad eller ej, kommer til Manchester City i dette sommervindue.

Hverken De Bruyne eller Ilkay Gundogan bliver yngre med årene.
Så det ville være et stærkt køb til fremtiden og til vores midtbanen. Hvis City allerede nu køber Lucas Paqueta i dette her sommervindue...
https://www.si.com/soccer/manchestercity/transfer-rumours/report-manchester-city-view-lucas-paqueta-as-long-term-kevin-de-bruyne-replacement
@Cityzens
Hende havde jeg lykkelig glemt. Må hellere smide en spand tzatziki med i købet ved blótet. :)

Tilbage on topic, så er det nu alligevel lidt vildt at man har gået så seriøst efter at tilknytte Sergio Gomez, hvis det blot er som udlejet fremtidsreserve for Guerreiro for øje. Men ok, Gomez tykkes mig måske også lidt vel ung til posten - med mindre han er en sand stjernefrø som f.eks. Foden. Guerreiro ser noget mere solid og erfaren ud, og kan tilsyneladende også bruges som venstre midtbane. Alt i alt siger det jo noget om hvilket hul Zinchenko efterlader, at vi går efter at købe to mand til at erstatte ham. :)
@Cityzens
Damn, det går stærkt nu! Paquetá ser dælme heller ikke dum ud. Men det er godt nok også et par store navne at skulle køres i stilling til som potentiel afløser for på dén position. Truppen bliver desuden pænt drænet ved landsholdssamlinger efterhånden...
@JGGJ
Det gode ved Manchester City, er at vores købmandskab er i absolut verdensklasse.
Og tiltrods for at vi er en lille provinsklub, så har vi forstand på Netspend og vi har også lidt penge på kistebunden.

Spillere som Raphael Guirreiro, Sergio Gomez og Lucas Paqueta ville nok også gerne spille for en engelsk mesterklub, hvor vi kan tilbyde ordnede arbejds-og lønvilkår.
Vi spiller med om det engelske mesterskab og der er mulighed for lidt Champions League fodbold i den nye sæson.

Prisen for provinsiel fodbold er desværre koldt og omskifteligt vejr, shopping mulighederne yderst begrænset.
Men spillertruppen og det øvrige personale kan dog nyde vores okay kantine ordning, hvor Kyle Walker blandt andet selv tilbereder sin egen mad til stor fornøjelse for ham selv og holdkammeraterne.
Det fineste kulturtilbud vi kan tilbyde er en spontan Oasis Jam Session i vores blå omklædningsrum.

Men hvis det er fodbolden, som Gomez, Paqueta og Guirreiro primært går mest op i, så har den lille provinsklub meget at byde ind med.
@Cityzens
Jo, der er tilsyneladende lidt at gøre godt med i den lyseblå sparegris. Uanset om der kommer et snarligt tilskud af catalanske pesetas eller ej. Olieprisen er jo heller ikke helt lav for tiden; det må jeg så prøve at glæde mig over næste gang jeg tanker bilen op.

Det kan være at Gallagher-brødrene skal til at lære sig at synge på spansk og portugisisk fremover... ;)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@JGGJ
Jeg kommer til at tænke på johnny Reimar Mexico 1986 sangen, når du nævner Oasis i Iberiske udgave😄
https://m.youtube.com/watch?v=kxav0bccV0o
@Cityzens
😄 Jeg er ikke sikker på at Gallagher-brødrene vil værdsætte dén sammenligning. Johnny Reimar derimod tager den nok i stiv arm, hvis jeg kender ham ret.
@JGGJ
Jojo, men Adele bliver jo heller ikke til en Jennifer Lopez eller Camila Cabello. Selvom hun synger på spansk😄
Adele til venstre Camila Cabello til højre.
https://postimg.cc/s1gJmvn3
Puha, den sammenligning er jeg nok endnu mere anstrengt med. Stor fan af Cabello, Adele not so much!
Men det jo vel i grunden også din pointe, som jeg fornemmer det. ;)
@JGGJ
Kan du huske sidste års Champions League Finale, hvor Camila Cabello optrådte, det var næsten lige så smukt som kampens enlige mål😄😅😂
Annonce