@Cityzens
Næ, jeg har selv tænkt lidt af det samme. Barca er skam en fed klub, men set udefra virker det lidt underligt hvad der sker med deres personale- og lønpolitik for tiden. Hvis jeg var en topspiller med Barca-drømme, ville jeg måske også liiiige vente og se tiden an en sæson eller to endnu. No offense til vores Barca-venner her på tråden.
Næ, jeg har selv tænkt lidt af det samme. Barca er skam en fed klub, men set udefra virker det lidt underligt hvad der sker med deres personale- og lønpolitik for tiden. Hvis jeg var en topspiller med Barca-drømme, ville jeg måske også liiiige vente og se tiden an en sæson eller to endnu. No offense til vores Barca-venner her på tråden.