Når klubberne er så enige om handlen, som det lyder til, og man er så meget på talefod, som tilfældet er, skal man nok få handlen på plads i ordentlig tid, så Man. City har tid nok til at få deres trup på plads bagefter.
Og selvfølgelig taler klubberne sammen på nærmest daglig basis.
Jeg tror ikke, at den hast, som I efterlyser, er nødvendig.
Jeg troede egentlig, at I drak hver aften - også når Cityzens er i karantæne.
Cityzens, har du egentlig spurgt Bold.dk, hvorvidt du ryger bestandig ud - ligesom med kørekort, hvis du får din 3. banning ?
Og selvfølgelig taler klubberne sammen på nærmest daglig basis.
Jeg tror ikke, at den hast, som I efterlyser, er nødvendig.
Jeg troede egentlig, at I drak hver aften - også når Cityzens er i karantæne.
Cityzens, har du egentlig spurgt Bold.dk, hvorvidt du ryger bestandig ud - ligesom med kørekort, hvis du får din 3. banning ?
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."