@JGGJ
Jeg er helt klar selv med på kolde pints og Fish&chips 24/7. Her i det mørke jylland spiser vi og drikker for at blive mæt. Og ikke fordi det er kulinarisk eller luksus.
Hvad gør vi her på City tråden, hvis vores anden cykel-ekspert og gæst er til Francais Des Jeux? Og sympatiserer med ryttere som Bradley McGee, Sandy Casar, Thomas Levkvist eller ham der Phillipe Gilbert🤔
Jeg er ikke nogen Cykel-ekspert men, jeg mener stadig at Claudio Chiappucchi er den største bjergrytter verden endnu har set i cykelsporten.
https://postimg.cc/Z0DFm5zS
Jeg er helt klar selv med på kolde pints og Fish&chips 24/7. Her i det mørke jylland spiser vi og drikker for at blive mæt. Og ikke fordi det er kulinarisk eller luksus.
Hvad gør vi her på City tråden, hvis vores anden cykel-ekspert og gæst er til Francais Des Jeux? Og sympatiserer med ryttere som Bradley McGee, Sandy Casar, Thomas Levkvist eller ham der Phillipe Gilbert🤔
Jeg er ikke nogen Cykel-ekspert men, jeg mener stadig at Claudio Chiappucchi er den største bjergrytter verden endnu har set i cykelsporten.
https://postimg.cc/Z0DFm5zS