Jamen, god aften og dejlig weekend selv.
Det handler bare ikke om at købe flest mulige spillere, men om at købe de rigtige spillere. Ja, det er fed overpris for Cucurella, men der er bare ikke ret mange kvalitetsspillere til den position, og nogle gange bliver man simpelthen nødt til at betale for at få den spiller, der har evnerne og passer ind i konceptet.
Hvad skulle han have kostet---45, den penge kan hurtigt få ben at gå på, hvis man henter det forkerte alternativ, som så igen skal skiftes ud til en ny spiller på evnt. overpris.
Og ja, som udgangspunkt er Cucurella rotationsspiller, men det bliver en sæson, som aldrig er prøvet før; pga. VM, så der skal nok blive trukket veksler på Guardiolas stjernespillere, og alternativerne i truppen kan hurtigt blive de facto-startere,
Det handler bare ikke om at købe flest mulige spillere, men om at købe de rigtige spillere. Ja, det er fed overpris for Cucurella, men der er bare ikke ret mange kvalitetsspillere til den position, og nogle gange bliver man simpelthen nødt til at betale for at få den spiller, der har evnerne og passer ind i konceptet.
Hvad skulle han have kostet---45, den penge kan hurtigt få ben at gå på, hvis man henter det forkerte alternativ, som så igen skal skiftes ud til en ny spiller på evnt. overpris.
Og ja, som udgangspunkt er Cucurella rotationsspiller, men det bliver en sæson, som aldrig er prøvet før; pga. VM, så der skal nok blive trukket veksler på Guardiolas stjernespillere, og alternativerne i truppen kan hurtigt blive de facto-startere,
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."