Tak tak, Lionel, men der er jo trods alt lidt tid endnu. I hvert fald to eller tre andre klubber vil nok også bejle seriøst med om skabet. Men for din skyld håber jeg da nu ekstra meget på en titel mere til City. Ellers må du skylle naboens lækkerier efter med gravøl i Blå Stue-Baren til den tid. :)
@Lionelschmeichel Vi har fået en lovende start på sæsonen. Men der er stadig 36 rounds to go. Og alting er på spil i Premier League.
Mit bud er at City skal op på minimum +90 point i tabellen og til jul skal vi minimum fører Premier League med +9 point Efter Boxing day. Ellers bliver det engelske mesterskab, som i sidste sæson afgjort i 38. Spillerunde som sidste sæson.