Snak

Mere indhold efter annoncen
6 - 1.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
5-0 til Barca

Hattrick af Lewandowski.
1 mål af Raphina
1 mål af Pedri.
Tillykke med mesterskabet btw Cityzens, jeg æder naboens lokums vand hvis ikke City vinder PL.

Æder? jeg mener selvfølgelig drikker.
Arhhh, har de glemt at trække ud, kan det jo være godt det samme.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
True dat! jeg må tage det som det kommer.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak tak, Lionel, men der er jo trods alt lidt tid endnu. I hvert fald to eller tre andre klubber vil nok også bejle seriøst med om skabet. Men for din skyld håber jeg da nu ekstra meget på en titel mere til City. Ellers må du skylle naboens lækkerier efter med gravøl i Blå Stue-Baren til den tid. :)
Jeg synes, at du helt selv skal styre det.

Gør det, som passer dig bedst.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
@Lionelschmeichel
Vi har fået en lovende start på sæsonen. Men der er stadig 36 rounds to go.
Og alting er på spil i Premier League.

Mit bud er at City skal op på minimum +90 point i tabellen og til jul skal vi minimum fører Premier League med +9 point
Efter Boxing day. Ellers bliver det engelske mesterskab, som i sidste sæson afgjort i 38. Spillerunde som sidste sæson.
I hvert fald to eller tre andre klubber vil nok også bejle seriøst med om skabet

Der tror jeg godt nok du tager fejl, jeg tror ikke engang Liverpool kan følge med i år. Jeg tror City gør rent bord, det bliver nemt for dem!

Ellers må du skylle naboens lækkerier efter med gravøl i Blå Stue-Baren til den tid. :)

Jeg håber sku jeg har ret :D
@LionelSchmeichel
Er du Barca eller Psg fan???
Annonce