Jeg holder med Messi, men ellers er jeg nok Barca fan tror jeg hehe.
Snak
lør 13. aug 2022
@LionelSmeichel
Håber selvfølgelig du har ret, men jeg synes nu også både Arsenal og Chelsea ser rigtig godt rustede ud til denne sæson. Ligesom City har de en del nye nøglefolk at implementere, så meget afhænger af, hvem der først får ordentlig styr på organisationen. Og så selvfølgelig hvem der render ind i skadede nøglespillere - på det punkt er Man City jo nok bedst dækket ind via bænken. Liverpool vil jeg aldrig afskrive før de er mindst 12 point efter os. De har færre nye spillere at tage hensyn til, til gengæld er de lidt hårdt ramt af skader her fra starten, hvilket måske forstyrrer sæsonstarten for dem.
Når alle forbeholdene er sagt, så er min prognose dog fortsat at vi vinder hele lortet i 22/23 - inkl. den med Mickey Mouse-ørerne.
Håber selvfølgelig du har ret, men jeg synes nu også både Arsenal og Chelsea ser rigtig godt rustede ud til denne sæson. Ligesom City har de en del nye nøglefolk at implementere, så meget afhænger af, hvem der først får ordentlig styr på organisationen. Og så selvfølgelig hvem der render ind i skadede nøglespillere - på det punkt er Man City jo nok bedst dækket ind via bænken. Liverpool vil jeg aldrig afskrive før de er mindst 12 point efter os. De har færre nye spillere at tage hensyn til, til gengæld er de lidt hårdt ramt af skader her fra starten, hvilket måske forstyrrer sæsonstarten for dem.
Når alle forbeholdene er sagt, så er min prognose dog fortsat at vi vinder hele lortet i 22/23 - inkl. den med Mickey Mouse-ørerne.
lør 13. aug 2022
@Lionelschmeichel
Du er altid velkommen hos Blå Stue. Baren har næsten åbent 24/7 og der er folk som Nick, der også er Barca Fan.
Og jeg står for den gratis udskænkning af kolde/varme drikke med eller uden procenter i🍻
Du er altid velkommen hos Blå Stue. Baren har næsten åbent 24/7 og der er folk som Nick, der også er Barca Fan.
Og jeg står for den gratis udskænkning af kolde/varme drikke med eller uden procenter i🍻
Redigeretlør 13. aug 2022
@JGGJ
Pokalen med Mickey Mouse ørerne, er altså den de også har døbt City-Cuppen.
Den pokal har vi altså vundet fire gange i streg😄
Så du får en helt gratis omgang her👀
https://groceries.morrisons.com/products/carabao-energy-drink-original-381012011
Pokalen med Mickey Mouse ørerne, er altså den de også har døbt City-Cuppen.
Den pokal har vi altså vundet fire gange i streg😄
Så du får en helt gratis omgang her👀
https://groceries.morrisons.com/products/carabao-energy-drink-original-381012011
lør 13. aug 2022
@Cityzens
Fair nok, men så den anden pokal med store ører. Den vi ikke har vundet endnu... :)
Fair nok, men så den anden pokal med store ører. Den vi ikke har vundet endnu... :)
lør 13. aug 2022
Cityzenz_66. Tak for det, der er sku meget hyggeligt herinde. Også kan jeg også godt lide City.
@JGGJ. Som sagt så tror jeg ikke på andet end City, de er langt over alle andre i PL. Du glemte nemlig en ting, City har noget som de andre hold ikke har! nemlig Pep! Pep Guardiola, han er bare forskellen! Vi kan begynde at snakke om konkurrence dygtighed blandt de andre PL hold den dag at Pep "the professor" smutter, så længe han er her er det game over for alle andre.
@JGGJ. Som sagt så tror jeg ikke på andet end City, de er langt over alle andre i PL. Du glemte nemlig en ting, City har noget som de andre hold ikke har! nemlig Pep! Pep Guardiola, han er bare forskellen! Vi kan begynde at snakke om konkurrence dygtighed blandt de andre PL hold den dag at Pep "the professor" smutter, så længe han er her er det game over for alle andre.
Redigeretlør 13. aug 2022
@Lionelschmeichel
Vi har skam også gamle Txiki Begiristain. Han styrer vores transfers in/out med hård og myndig hånd.
https://postimg.cc/0M0DX6KR
Vi har skam også gamle Txiki Begiristain. Han styrer vores transfers in/out med hård og myndig hånd.
https://postimg.cc/0M0DX6KR
Redigeretlør 13. aug 2022
@JGGJ
Husk på at fremtiden for Cityzens ser lys og lovende ud.
Som i ethvert eventyr skal den lille provinsklub så meget gruelig igennem. Før vi en skønne dag kan løfte pokalen med de store ører👍🏆
Du godeste de spiller og synger Hey Jude på Community Stadium Brentford😄🍻
Husk på at fremtiden for Cityzens ser lys og lovende ud.
Som i ethvert eventyr skal den lille provinsklub så meget gruelig igennem. Før vi en skønne dag kan løfte pokalen med de store ører👍🏆
Du godeste de spiller og synger Hey Jude på Community Stadium Brentford😄🍻
lør 13. aug 2022
@Lionel
Pep er da afgjort en væsentlig faktor. Om han med afstand er bedre end de øvrige topklubbers aktuelle trænere ved jeg dog ikke helt. Men virkelig god er han, afgjort, også til at ændre tingene undervejs i kampen, hvis det ikke kører. Og så skal man ikke underkende hans værdi til at tiltrække de bedste spillere på markedet til klubben, da rigtig mange gerne vil prøve at spille under en af de helt store trænere. På et helt andet niveau er det det samme vi ser i Roma i øjeblikket med Mourinho, som trækker spillere til klubben som Roma normalt ikke ville kunne nå.
Anyway, god premierestart i aften til Barca-vennerne her i Blå Stue.
Pep er da afgjort en væsentlig faktor. Om han med afstand er bedre end de øvrige topklubbers aktuelle trænere ved jeg dog ikke helt. Men virkelig god er han, afgjort, også til at ændre tingene undervejs i kampen, hvis det ikke kører. Og så skal man ikke underkende hans værdi til at tiltrække de bedste spillere på markedet til klubben, da rigtig mange gerne vil prøve at spille under en af de helt store trænere. På et helt andet niveau er det det samme vi ser i Roma i øjeblikket med Mourinho, som trækker spillere til klubben som Roma normalt ikke ville kunne nå.
Anyway, god premierestart i aften til Barca-vennerne her i Blå Stue.
lør 13. aug 2022
Jeg ved det, ham er jeg ligeglad med, forstå mig ret, han er sikkert god til det han skal, og fred være med det. Men i har Pep!!!!!!! og det er snyd, længere er den ikke. Manden er rablende gal! han er og bliver forskellen, bare vent til den han smutter, så kan i se det ;) nyd ham mens han er her!