Snak

Mere indhold efter annoncen
“ Jeg er halv journalistisk uddannet “

Er det dig, Treo?
@Cityzens
Ha-ha, nej, "better not". Det ville næppe blive godt modtaget. Men det sgu lidt trist at se på i øjeblikket. Håber de snart får styr på skuden igen. Savner de tætte naboopgør og banter´en med fansene.
"Er det dig, Treo?"

HA-HA-HA!!! Good one! ;D
Treo? Det er noget jeg tager når jeg har drukket for meget Nordsø-Olie😄
https://www.treo.dk/da/om-treo/sadan-anvender-du-treo
@JGGJ
Jeg frygter seriøst for, hvad der skal ske for vores naboer, når begge giganterne tørner sammen i det største Nordengelske rivalopgør.

Bare tanken om, hvordan United bliver splittet i stumper og stykker får det til at løbe mig endnu koldere ned ad ryggen😖

Så tror jeg også, der bliver sunget Hey Jude og YNWA på Old Trafford, så højt at vi kan høre det i den blå del af Manchester😄
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Cityzens
Jeg tror på at United rejser sig i en trods-reaktion. Lidt ligesom når FCK tæver Brøndby og taber til alle andre. No worries! :)
Det er da i øvrigt en af de pænere Barca-trøjer i år. Det veksler godt nok ellers meget.
Den kvalificerer da helt godt til Blå Stue-adgangen... :)
@JGGJ
Det er nok drømmetænkning efter kampen mod Brentford.
Jeg kan simpelthen ikke i min vildeste fantasi forestille mig, hvordan United defensiven skulle kunne modstå det voldsomme pres vi ved, at DE kommer med.
Ten Hag vil omskole De Gea til at spille med fødderne a la Ederson og det der dybt mærkelig mål med Eriksen og De Gea involveret er kun toppen af isbjerget i kampen mod Brentford.

Sagt med andre ord, Ten Hag forventer noget fra Spillertruppen, som er utopi og helt ude i Sherwood skoven. Så kan det ikke siges mere diplomatisk...
Og hvis Ten Hag og United ikke parkere bussen på old trafford, så er der ingen bus tilbage efter kampen.
Kun fællessang med Hey Jude og YNWA😄
Lad os nu se. CR7 har det jo med at steppe op i de store kampe. Og i den kamp kan Christian Eriksen vel ikke blive forvirret over hvilket hold han egentlig spiller for... 😄
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Annonce