Jeg vil nok hellere sige, at gid Benitez havde været der 1 måned længere, eller evt. siden jul og nytår, så var vi midt i tabellen nu, men så er det bare ikke.
Det er måske ekstra bittert at rykke ned, når man endelig har fået en god træner, men håbet er vel det sidste der dør.
Hvis Newcastle skal blive i PrL. skal de vinde resten af kampene, eller i værste fald have 7 points og håbe det bedste.
Det er måske ekstra bittert at rykke ned, når man endelig har fået en god træner, men håbet er vel det sidste der dør.
Hvis Newcastle skal blive i PrL. skal de vinde resten af kampene, eller i værste fald have 7 points og håbe det bedste.