Udsolgt til i morgen - det er lang tid siden. Det er gode tegn og for en gangs skyld går man ind til en kamp med ok fornemmelser velvidende den kan gå alle veje og vi nemt underpræsterer når der langt om længe er gode "Wibes".
Mon ikke det er samme hold som mod Liverpool måske med Gini i stedet for Ayoze. Jeg håber også Mitrovic er med men tror Cisse bliver valgt.
En Sunderland kamp har aldrig været så interessant som nu...
Mon ikke det er samme hold som mod Liverpool måske med Gini i stedet for Ayoze. Jeg håber også Mitrovic er med men tror Cisse bliver valgt.
En Sunderland kamp har aldrig været så interessant som nu...