Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja tak, saa spil den rundt i en halv time plus tillaegstid.
YES YES YES #HOWAYLADS !!!
- Leverkusen siden Ballack (2002) Der findes kun 1 Frisparkslegende (Juninho Pernambucano).
Klasse Townsend. Ikke bare målet i sig selv, men i særdeleshed også evnen til at blive ved til trods for en første halvleg fra hans side hvor absolut intet lykkedes..
Puha. Tak til Karl Darlow.
Jeg skider snart i bukserne over alle de Palace-dødbolde. Dann må få puttet en ind før eller siden..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og saa scorer Sunderland fire minutter inde i overtiden. Klart.
Det samme gør vi andre. Cisse arbejder bedre det er absolut eneste gangbare argument..

FUCK hvor var det vigtigt... Over stregen !!!
Livsvigtig sejr! og Sunderlands mål kan vi vel leve med...

Darlow og Townsend laver vigtige aktioner.





Jeg vil sige, at vi skal ikke øffe over at Sunderland "kun" fik ét point....

Det kunne definitivt have været et farveller til Newcastle i dag.

Hvis vi får lidt hjælp fra Arsenal om lidt, har det været så tæt på som det kan være for at være optimalt.
Rækkens suverænt dårligste hold på hjemmebane for sidste gang i årets PL.

Det har voldsomt potentiale til at blive endnu en gigantisk skuffelse.
Annonce