Bestemt, men skulle vi nu ikke forblive positive en uges tid...
Snak
lør 30. apr 2016
Der er længe siden, at Newcastle har været i en god stime som denne, og det er bedstemt rart, ingen tvivl om det.
Vi får bare ikke den hjælp vi har brug for, hvilket er lidt træls.
Vi får bare ikke den hjælp vi har brug for, hvilket er lidt træls.
lør 30. apr 2016
Stop piveriet.. Stoke tog 2 uventede point idag, samtidig med at vi havde marginalerne på vores side mod Palace. Vi skal være ovenud tilfredse med dagens udvikling.
Jeg vil tro der skal 6 point mere på bordet før vi har en ærlig chance for overlevelse.
Jeg vil tro der skal 6 point mere på bordet før vi har en ærlig chance for overlevelse.
lør 30. apr 2016
Nul point for skønhed, men tre uvurderlige point på kontoen. Sunderland ser desværre ud til ikke at ville tabe. Set bort fra deres Leicester-kamp kan jeg ikke huske, hvornår de sidst tabte. Er også bange for, der som minimum skal et enkelt point til mod Tottenham, men vi skal vist bare være glade for, det ikke er slut endnu!
lør 30. apr 2016
Vi har hele tiden skulle klare den selv, hvilket er fint nok, som sådan.
Vi skal ikke glemme Norwich.
Det ser ikke ud som om de har tænkt sig at tabe, ude mod Arsenal, som heller ikke ser ud til at ville give os en hånd i denne kamp.
Hvad Sunderland angår, er vores eneste håb at de har svært ved at vinde kampe. Jeg mener det er 8 kampe siden de sidste tabte, men tilgengæld har de kun vundet 1, og det var mod Norwich.
Vi skal ikke glemme Norwich.
Det ser ikke ud som om de har tænkt sig at tabe, ude mod Arsenal, som heller ikke ser ud til at ville give os en hånd i denne kamp.
Hvad Sunderland angår, er vores eneste håb at de har svært ved at vinde kampe. Jeg mener det er 8 kampe siden de sidste tabte, men tilgengæld har de kun vundet 1, og det var mod Norwich.
søn 1. maj 2016
Der er ikke saa meget man kan brokke sig over, sejren mod Palace var ret heldig taget i betragtning vi ikke skabte en skid. Dog er det stadigt bittert at Sunderland fik det point saa sent, for jeg tror faktisk en sejr over Villa ville have reddet os hvis Stoke kunne have holdt foeringen.
Jeg sagde for et par dage siden jeg ville blive overrasket hvis Sunderland hentede 7-8 point, nu tror jeg realistisk set det bliver fire point i de sidste tre kampe. Jeg aner ikke hvad der skete i Watford kampen, men jeg kunne godt vaere nervoes for at Villa har faaet lidt blod paa tanden.
Faar vi 4 point i de sidste to kampe? Jeg tror det. Er det nok? Efter al sandsynlighed.
Jeg sagde for et par dage siden jeg ville blive overrasket hvis Sunderland hentede 7-8 point, nu tror jeg realistisk set det bliver fire point i de sidste tre kampe. Jeg aner ikke hvad der skete i Watford kampen, men jeg kunne godt vaere nervoes for at Villa har faaet lidt blod paa tanden.
Faar vi 4 point i de sidste to kampe? Jeg tror det. Er det nok? Efter al sandsynlighed.
Redigeretsøn 1. maj 2016
"Der er ikke saa meget man kan brokke sig over, sejren mod Palace var ret heldig taget i betragtning vi ikke skabte en skid. Dog er det stadigt bittert at Sunderland fik det point saa sent, for jeg tror faktisk en sejr over Villa ville have reddet os hvis Stoke kunne have holdt foeringen."
Tja, Sunderland fans sidder med samme smag i munden, men det er nu mere fordi Stoke aldrig skulle have haft det mål.
Det er umuligt at sige, om hvor mange points man kan få i de tre sidste kampe. Chancerne har været der til at vinde kampene, især mod Arsenal, men når Big Sam holder fast i at spille 4-1-4-1 med Defoe alene på toppen, så bliver det en smule svært at vinde kampe.
Jeg tror at hvis ikke man vinder hjemmekampen mod Chelsea, så er man nede, man kan vel godt forvente, selvom det er lidt fy at sige herinde, at i vinder hjemme mod et Villa hold som er nede, selvom de virker til at være vågnet lidt. Dog har de store kendelser imod sig i hver kamp, så mon ikke i hiver den hjem ( No jinx).
Tja, Sunderland fans sidder med samme smag i munden, men det er nu mere fordi Stoke aldrig skulle have haft det mål.
Det er umuligt at sige, om hvor mange points man kan få i de tre sidste kampe. Chancerne har været der til at vinde kampene, især mod Arsenal, men når Big Sam holder fast i at spille 4-1-4-1 med Defoe alene på toppen, så bliver det en smule svært at vinde kampe.
Jeg tror at hvis ikke man vinder hjemmekampen mod Chelsea, så er man nede, man kan vel godt forvente, selvom det er lidt fy at sige herinde, at i vinder hjemme mod et Villa hold som er nede, selvom de virker til at være vågnet lidt. Dog har de store kendelser imod sig i hver kamp, så mon ikke i hiver den hjem ( No jinx).
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
søn 1. maj 2016
Ellers er det lige præcis fordi at Defoe ligger alene på toppen, at I har chancerne til at vinde samtlige kampe.
Hvis nogen giver mig et scenarie hvor vi kan blive op med to sejre i de resterende kampe så tager jeg det med glæde. Men jeg har godt nok svært ved at se Sunderland ikke vinder mod et Watford-hold der er stemplet helt ud (jeg havde forventet et nederlag til dem igår mod Villa, men det så på papiret ud som om dommeren reddede dem) og Everton som er i stor krise og hvor fansne nærmest håber på et nederlag mere så Martinez kan blive fyret. Tilbage er Chelsea på hjemmebane. Den er virkelig tricky, da Chelsea omvendt også kan være i hopla og køre et nervøst hjemmehold rundt i managen hvis de gider. Men møder Sunderland op med en 100% indstilling som f.eks mod Man. Utd. så har de alle muligheder for også at vinde den.
Nervøsitet er den ukendte faktor lige nu. Den kan spille enhver et puds.. Norwich spillede faktisk med frit af alle tre hold igår, men det kan jo også skyldes at de nu føler de ikke har noget at tabe. Deres resterende program er dog lidt mere ubehageligt.
Hvis nogen giver mig et scenarie hvor vi kan blive op med to sejre i de resterende kampe så tager jeg det med glæde. Men jeg har godt nok svært ved at se Sunderland ikke vinder mod et Watford-hold der er stemplet helt ud (jeg havde forventet et nederlag til dem igår mod Villa, men det så på papiret ud som om dommeren reddede dem) og Everton som er i stor krise og hvor fansne nærmest håber på et nederlag mere så Martinez kan blive fyret. Tilbage er Chelsea på hjemmebane. Den er virkelig tricky, da Chelsea omvendt også kan være i hopla og køre et nervøst hjemmehold rundt i managen hvis de gider. Men møder Sunderland op med en 100% indstilling som f.eks mod Man. Utd. så har de alle muligheder for også at vinde den.
Nervøsitet er den ukendte faktor lige nu. Den kan spille enhver et puds.. Norwich spillede faktisk med frit af alle tre hold igår, men det kan jo også skyldes at de nu føler de ikke har noget at tabe. Deres resterende program er dog lidt mere ubehageligt.
søn 1. maj 2016
Jeg tror, at det har bidraget til spændingen at Sunderland fans havde regnet med at Newcastle fik 0 mod City og Pool, medens Newcastle fans havde regnet med at Sunderland fik 0 mod Gunners og Stoke.
Som jeg ser det, er næste ugen den afgørende.
Vi har brug for at Chelsea slår Sunderland, og gerne stort, medens Newcastle slår Villa, gerne stort.
Sker det ikke der det næste at håbe på, at Sunderland har svært ved at vinde kampene, og "nøjes" med at fortsætte med at spille uafgjort.
Som jeg ser det, er næste ugen den afgørende.
Vi har brug for at Chelsea slår Sunderland, og gerne stort, medens Newcastle slår Villa, gerne stort.
Sker det ikke der det næste at håbe på, at Sunderland har svært ved at vinde kampene, og "nøjes" med at fortsætte med at spille uafgjort.