Det er da vist kun Newcastle fans, som troede på noget mod City og Pool. Ihvertfald lå det ikke i kortene overhovedet før man mødte dem.
Jeg havde ikke forventet noget mod Arsenal, og jeg havde nok solgt den for et x mod Stoke før kampen.
Jeg havde ikke forventet noget mod Arsenal, og jeg havde nok solgt den for et x mod Stoke før kampen.
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”