Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er da vist kun Newcastle fans, som troede på noget mod City og Pool. Ihvertfald lå det ikke i kortene overhovedet før man mødte dem.

Jeg havde ikke forventet noget mod Arsenal, og jeg havde nok solgt den for et x mod Stoke før kampen.
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Hvis det er Spurs man er bange for er der jo en chance for at ikke har noget at spille for i sidste kamp. Så stiller de sikkert med deres Europa League hold, og så Newcastle en ganske fin chance for tre point.
Hvis det er Spurs man er bange for er der jo en chance for at ikke har noget at spille for i sidste kamp. Så stiller de sikkert med deres Europa League hold, og så Newcastle en ganske fin chance for tre point.

Det kan godt være at Spurs ikke kan blive mestre, på det tidspunkt, men de skal sandsynligvis forsvare deres 2.plads, hvilket gør at de har noget at spille for, uanset hvad.
Nu var der jo en årsag til holdopstillingen i Europa League, så ser ikke lige hvordan det kan sammenlignes med en sidste kamp i sæsonen?
Spurs er kun to points foran Arsenal og har Chelsea ude i morgen. Der er altså en vis sandsynlighed for, at de går ind i sidste runde blot to points foran i sidste runde. Og så kommer de til at give alt for at holde sig foran ærkerivalerne. At påstå, de ikke har mere at spille for er idioti.

Newcastle vs Tottenham kan blive en kamp med virkelig meget på spil.
Evasive action, what a load of baloney. A dive is a dive!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis City Arsenal ender uafgjort (hvad jeg tror ), så kan Spurs meget vel have fire point ned i den sidste kamp som så er gratis. Leicester vinder selvfølgelig så Spurs har intet at spille for :)
Der er mange hvis og hvis.... Det kan også være at Newcastle ikke har noget at spille for til den tid.
Ja det er klart, det er selvfølgelig bare spekulationer.
Hvis Tottenham faar fire point ude mod Chelsea og hjemme mod Southampton er de garanteret 2. pladsen selv med nederlag mod Newcastle og sidste rundt selv hvis Arsenal ikke mister et eneste point takket vaere en langt bedre maalscore. Arsenals naeste kamp er i oevrigt paa Etihad.

Selv et Spurs hold med lidt manglende motivation tror jeg dog sagtens kan saette vores forsvar til vaegs, vi skal knibe ballerne og haabe paa Sunderland fucker det op. Jeg forstaar til stadighed ikke at folk er saa overbevist om at Sunderland vinder over Watford og Everton - Stoke havde heller intet at spille for og Sunderland var et straffespark dybt inde i overtiden fra at tabe.
Selv et Spurs hold med lidt manglende motivation tror jeg dog sagtens kan saette vores forsvar til vaegs, vi skal knibe ballerne og haabe paa Sunderland fucker det op. Jeg forstaar til stadighed ikke at folk er saa overbevist om at Sunderland vinder over Watford og Everton - Stoke havde heller intet at spille for og Sunderland var et straffespark dybt inde i overtiden fra at tabe.

Vi kommer ikke udenom, at vi skal gøre vores del af arbejdet selv.

Hvorfor er jeg, og sikkert også andre, bange for Sunderland??
Det skyldes sikkert det faktum, at Sunderland ikke har tabt i 8 kampe nu, og har et nemmere program tilbage end det de lige har været igennem, samt en bedre måldifference, i forhold til Newcastle, og 1 ekstra kamp at give af, hvilket gør at vi er afhængige af, at de smider det væk da vi ikke selv kan afgøre det.
Annonce