"Det skyldes sikkert det faktum, at Sunderland ikke har tabt i 8 kampe nu"
Javel, men uafgjort er jo formentlig ikke nok for Sunderland og i de 8 kampe har de kun vundet en kamp - mod Norwich. De skraber point sammen ved at spille ultra defensivt, ikke ved at skabe og dominere kampene, derfor ser jeg det ikke som videre sandsynligt at de pludselig vinder mere end en ud af de sidste tre.
I det kampprogram du naevner magtede de ikke at slaa: Palace, Newcastle, West Brom og Stoke. Bundhold og/eller hold uden noget at spille for.
Sevlfoelgelig er vi afhaengige af at de smider point, men det vil godt nok overraske mig hvis de ikke goer det.
Javel, men uafgjort er jo formentlig ikke nok for Sunderland og i de 8 kampe har de kun vundet en kamp - mod Norwich. De skraber point sammen ved at spille ultra defensivt, ikke ved at skabe og dominere kampene, derfor ser jeg det ikke som videre sandsynligt at de pludselig vinder mere end en ud af de sidste tre.
I det kampprogram du naevner magtede de ikke at slaa: Palace, Newcastle, West Brom og Stoke. Bundhold og/eller hold uden noget at spille for.
Sevlfoelgelig er vi afhaengige af at de smider point, men det vil godt nok overraske mig hvis de ikke goer det.