Snak

Mere indhold efter annoncen

Andy - baseret på hvad?
I Mersons forudsigelser på sky gætter han på 1-1 i vores kamp og 2-1 til Sunderland over Chelsea... Det koblet med er enkelt point i deres udsatte kamp og vi behøver ikke engang stille op i 38. Runde.. Det er en hårfin balance på mellem succes og fiasko i tiden
Det virker som om Merson har noget personligt mod Newcastle, men omvendt så jinxer han ikke kampen :D

Jeg ved ikke hvilket Chelsea hold der kommer på banen, men ellers kunne han godt få ret.
Jeg tror bestemt ikke Chelsea laegger sig ned. De vil gerne vinde nogle flere kampe i aar. Vil uafgjort vaere nok? Muligvist.
Det er slet ikke utænkeligt nej - men det er det heller ikke at vi vinder koblet med Sunderland ikke gør
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg sælger gerne Sunderland kampen for x. Om det er nok er en helt anden sag
Oddsene paa Sunderland sejr er betragteligt hoejere end samme paa Newcastle sejr denne weekend.
Der lyder plausibelt..
Et nederlag til dem og sejr mod villa vil betyde vi med stor sandsynlighed selv kan afgøre det i sidste runde..
Det er nok heller ikke utænkeligt, at "de" har kigget på Newcastle-udebane-sejer-statistikken....

Det er næsten sjældnere end at finde den hellige gral :D
Annonce