Det virker blot som om, at troen på den enkelte spiller er meget lille.. Seneste eksemplificeret med Thauvin, der fik meget få kampe, før han blev sendt afsted igen.
Imodsætning hertil havde Alex Ferguson en iøjnefaldende tillid til mange af hans indkøb, hvorfor han fik rigtigt meget ud af typer som Fletcher, Brown og O´Shea.
Hvis jeg var sportslig ansvarlig, så ville jeg sikre mig, at enhver spiller der blev investeret ressourcer i fik så tæt på optimale muligheder for at præstere så muligt, og ikke bare fik lov til at glide hen i glemslen på reserveholdet/tribunen.
Udefra virker mange af de sportslige valg meget ustrukturerede og lidt vilkårlige.