Jeg tror nok en spiller som Janmaat med 27 hollandske landskampe skal finde sig en anden klub, men ellers har du ret at det ser tyndt ud i forsvarskaeden. Tim Krul skal nok ogsaa sikre sig en ny god klub.
Snak
man 9. maj 2016
Jeg orker ikke et scenarie hvor Sunderland spiller uafgjort i midtugen med dertilhørende falske forhåbninger.
@Tøffe
Jeg aner virkeligt ikke hvorfra du konkluderer at det var den brede holdning til truppen. At der var et par positioner hvor der var bred enighed om at Liverpool stod svagt er langt fra énsbetydende med at der var bred enighed om at hele truppen var svag. Der var derimod ret bred enighed om at Rodgers til sidst ikke fik nok ud af materialet.
Men du kan da have ret i at Newcastle ikke har fået nok ud af materialet. Manageransættelserne har i adskillige år været tvivlsomme.
Jeg aner virkeligt ikke hvorfra du konkluderer at det var den brede holdning til truppen. At der var et par positioner hvor der var bred enighed om at Liverpool stod svagt er langt fra énsbetydende med at der var bred enighed om at hele truppen var svag. Der var derimod ret bred enighed om at Rodgers til sidst ikke fik nok ud af materialet.
Men du kan da have ret i at Newcastle ikke har fået nok ud af materialet. Manageransættelserne har i adskillige år været tvivlsomme.
https://kortlink.dk/sudv
man 9. maj 2016
Scotty - den tog jeg ellers med kyshånd imod - kan slet ikke overskue tanken om endnu et år væk fra spotlightet. Altsammen velvidende at det selvfølgelig ikke lykkes i sidste ende.
man 9. maj 2016
Mbemba og Janmaat har fra forsvarskæden rigeligt niveau til pm. Og selvfølgelig har holdet som helhed underpræsteret markant.
tirs 10. maj 2016
Tror I Benitez bliver?
Jeg vil på ingen måde udelukke det. Han elsker at være stjernen, får en fed hyre, er forholdsvis tæt på familien og har muligheden for at opbygge et hold og en kultur i en klub med stort uforløst potentiale. En landstræner-post kan muligvis lokke, men derudover ser jeg ikke de store konkurrenter rundt omkring. I PL er det ihvertfald svært at få øje på mulighederne..
Jeg vil på ingen måde udelukke det. Han elsker at være stjernen, får en fed hyre, er forholdsvis tæt på familien og har muligheden for at opbygge et hold og en kultur i en klub med stort uforløst potentiale. En landstræner-post kan muligvis lokke, men derudover ser jeg ikke de store konkurrenter rundt omkring. I PL er det ihvertfald svært at få øje på mulighederne..
tirs 10. maj 2016
Jeg tror Everton jobbet er langt mere attraktiv for Rafa - familien bor der, klubben er etableret i PL og pengene/arbejdsbetingelserne er sikkert bedre. Naar/hvis vi rykker ned bliver oekonomien endnu engang bombet ind i stenalderen og vi skal starte forfra.
Bruhmo: Kan vi aendre traadens titel til Championship? Det goer mig irrationelt helt skoer at se paa det saadan som det staar skrevet.
Bruhmo: Kan vi aendre traadens titel til Championship? Det goer mig irrationelt helt skoer at se paa det saadan som det staar skrevet.
tirs 10. maj 2016
Det er det helt sikkert - på mange områder. Men vil Everton have lige præcis Benitez og omvendt? Det lyder som et match begge gerne vil undgå hvis muligt med Benitez fortid in mente..
tirs 10. maj 2016
Everton og Benitez vil begge have success og penge. Alt det der foelelsesporno er noget man giver til aviserne.
ons 11. maj 2016
Beklager fejlen.
Jeg er meget 50/50 om han bliver. Ingen tvivl om han kan lide at være der og kan mærke opbakningen. Samtidig får han det formodentlig stort set som han ønsker det.
Benitez elsker Liverpool og jeg tror rent faktisk ikke han vil devaluere sit navn blandt Liverpools fans ved at tage et Everton job. Men når der nu er en klausul i kontrakten så kan jeg ikke forestille mig andet en at han sonderer markedet inden han beslutter at blive. Meget tror jeg derfor afhænger af hvad han bliver tilbudt.
Jeg er meget 50/50 om han bliver. Ingen tvivl om han kan lide at være der og kan mærke opbakningen. Samtidig får han det formodentlig stort set som han ønsker det.
Benitez elsker Liverpool og jeg tror rent faktisk ikke han vil devaluere sit navn blandt Liverpools fans ved at tage et Everton job. Men når der nu er en klausul i kontrakten så kan jeg ikke forestille mig andet en at han sonderer markedet inden han beslutter at blive. Meget tror jeg derfor afhænger af hvad han bliver tilbudt.