Robles din spade
Snak
ons 11. maj 2016
Satme en skam, at I ser ud til at rykke ned nu. En af Englands klart største klubber med en elektrisk hjemmebane. Krydser fingre for, I er tilbage næste sæson.
Thank you, José.
ons 11. maj 2016
Ærgerligt, da vi rent faktisk har fået samlet en god gruppe spillere, der med lidt god vilje kunne have givet et god fundament mod et forsøg på en placering i top 8.
Nu bliver alt med potentiale formentlig rippet af klubber længere oppe i fødekæden, mens vi potentielt kommer til at hænge på de knap så interessante navne i truppen..
Forhåbentligt bringer det en anden tilgang med sig - hvor man bygger op på anden vis en set tidligere.
På trods af, at Rafas tiltag har været positive og han får alt mulig ros fra folk i og omkring klubben, så kunne romantikeren I mig godt håbe på, at Rafa smutter, og vi henter en træner med en mere positiv fodbold filosofi..
Omvendt er jeg dog ret sikker på, at det vil være godt for klubben med den struktur og rammer, som Rafa formentligt ville arbejde henmod - og som Liverpool eftersigende lever godt af endnu...
ons 11. maj 2016
Fuck hvor nedtur, at Chelsea var med til at ødelægge det for jer med nederlaget til Sunderland i weekenden. Håber at se Newcastle hurtigt tilbage.
ons 11. maj 2016
Benitez kommer aldrig til at bringe os resultater med smuk fodbold. Det tror jeg ikke på. Men han ved bedre end nogen anden siden Robson hvordan man vinder fodboldkampe. Han vil være en god mand at få til at opbygge et fundament i klubben. Der mangler substans og bundniveau i alvorlig grad, hvilket ses igen og igen så snart vi bevæger os 100 meter væk fra St. James Park. Moyes vil være en anden glimrende herre at få ind..
Som altid når det her sker er det voldsomt interessant at se hvordan truppen tager sig ud til august. Det vigtigste, efter at vinde, må næsten være at have spillere på hver position som man også vil være brugbare i PL såfremt man skulle rykke op..
Dummett er et fint eksempel. Sikkert OK i Championship men bliver aldrig en god PL-back. Samme med Anita, som er for dårlig selv på sin foretrukne position. Osv. Ønsketænkning sikkert..
Som altid når det her sker er det voldsomt interessant at se hvordan truppen tager sig ud til august. Det vigtigste, efter at vinde, må næsten være at have spillere på hver position som man også vil være brugbare i PL såfremt man skulle rykke op..
Dummett er et fint eksempel. Sikkert OK i Championship men bliver aldrig en god PL-back. Samme med Anita, som er for dårlig selv på sin foretrukne position. Osv. Ønsketænkning sikkert..