Jeg er pisseligeglad med smuk fodbold saa laenge der er loebevilje og aggressivitet. Fodbolden med indlaeg fra kanterne ala Gillespie og Ginola til Ferdinand og Shearer er for laenge siden doed. Hvilken vej vi gaar ved jeg ikke, og jeg er aaben for det meste saa laenge det beror paa et solidt defensivt fundament og at forsvarer og angriber som et hold.
Mht. hvilke spillere vi beholder vil jeg da gerne beholde de bedste, men der er bestemt ingen der er uundvaerlige - det har de bevist. Det aergelige er at vi nu er tvunget til at saelge gode spillere til discount priser, men saadan er det nu engang.
Krul er den eneste spiller med kontraktudloeb i 2017 som det bliver aergeligt at miste, resten kan pisse af. Naeste aar handler om fysik, hurtighed og hovedstoedsstyrke. Her kunne man godt goere brug af Gouffran i sit sidste aar. Men ellers, ny 6´er, ny 9´er til at komplementere Mitrovic, ny venstreback naar vi er tilbage i PL og ny hoejreback eftersom Janmaat med statssikkerhed er vaek til sommer.
Mht. hvilke spillere vi beholder vil jeg da gerne beholde de bedste, men der er bestemt ingen der er uundvaerlige - det har de bevist. Det aergelige er at vi nu er tvunget til at saelge gode spillere til discount priser, men saadan er det nu engang.
Krul er den eneste spiller med kontraktudloeb i 2017 som det bliver aergeligt at miste, resten kan pisse af. Naeste aar handler om fysik, hurtighed og hovedstoedsstyrke. Her kunne man godt goere brug af Gouffran i sit sidste aar. Men ellers, ny 6´er, ny 9´er til at komplementere Mitrovic, ny venstreback naar vi er tilbage i PL og ny hoejreback eftersom Janmaat med statssikkerhed er vaek til sommer.