Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er så mange hvis´er med Tioté at det ikke giver nogen som helst mening at tro på ham igen. Og da slet ikke i Championship.

Colback kommer aldrig til at se lovende ud i nogen konstellation eftersom han er en begrænset spiller. Akkurat som Dummett..
Og præcis derfor er det helt oplagt konstellationen skal hedde Shelvey - Colback. Colback vil være glimrende på det nye niveau og Shelvey en stjerne hvis han gider.
Trist at i rykker ned, kom stærkt igen med en ny ejer.
Chronicle melder i øvrigt om at første møde i dag med Rafa gik godt, hvad de så end binder det op på. De har endvidere skrevet et åbent brev...

Dear Rafa,

We speak for the region when we make this plea.

Everyone is right behind you and we´re desperate for you to stay.

Please, Rafa, give us the football we deserve.

At Chelsea, some supporters simply shrugged when you won the Europa League. At Newcastle, we´d immortalise you in a statue.

So stay with us. Rescue us. Win for us and lead us back to glory!

Yours hopefully,


Skulle vi nu ikke også lige klappe hesten
Enig. Der bør kunne findes en plads til Shelvey, selvom han er lidt klodset og tung. Spillere der kan slå den slags afleveringer han kan, er sjældne.

Jeg synes også det er lige underdanigt nok det brev, men jeg skrev sgu under alligevel.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Synes Chronicle skriver at nedrykningen blandt andet skyldes manglende opbakning til SM i transfervinduet... Har jeg misforstået noget, eller blev der ikke brugt ret mange penge?? Jeg var i hvert fald misundelig på beløbene lidt sydpå...
Dear Rafa,

We speak for the region when we make this plea.

Everyone is right behind you and we´re desperate for you to stay.

Please, Rafa, give us the football we deserve.

At Chelsea, some supporters simply shrugged when you won the Europa League. At Newcastle, we´d immortalise you in a statue.

So stay with us. Rescue us. Win for us and lead us back to glory!

Yours hopefully,


Hehe, Rafatollah-effekten.

https://hotterthanapileofcurry.files.wordpress.com/2010/06/rafatollah.jpg
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
"Synes Chronicle skriver at nedrykningen blandt andet skyldes manglende opbakning til SM i transfervinduet... Har jeg misforstået noget, eller blev der ikke brugt ret mange penge?? Jeg var i hvert fald misundelig på beløbene lidt sydpå.."

Jeg var også ved at brække mig da jeg læste det. Journalistisk ævl af værste skuffe.

Ingen kan heller falde i svime over hvad Rafa har fået ud af holdet indtil videre. Det har været elendigt spil i de fleste kampe, men hans CV giver forhåbninger og tro på tingene. De fleste ved godt at Rom ikke blev bygget på én dag..
Jeg er åbenbart ikke helt ene om den opfattelse.

Du kan jo bare læse uden om scotty, din snot valp
Også min tanke, Scotty. Kan godt forstå der heppes på Benitez, kunne være ret afgørende for hvor mange spillere der smutter og stabiliteten fremad. Håber I er hurtigt tilbage, der er jo pt. gode point i derby´et for os!!
Annonce