Hvor er det typisk at vi kan spille saadan mod et Tottenham hold der kaemper for 2. pladsen over Arsenal, mens vi intet har at spiller for, samtidig med at ingenting kan ude mod Aston Villa og i mange andre kampe.
Muligt farvel til Aarons, Taylor, Wijnaldum og Sissoko. Jeg haaber det ikke mht. de tre sidste men et flot farvel blev det trods alt. Nu maa Ashley sluge de store loenninger i Championship et aar, hvilket ikke er umuligt eftersom han formentlig ikke gerne vil saelge dyrt koebte profiler til spot-pris.