Snak

Mere indhold efter annoncen
Og græs er grønt.
Dvs. traaden er bare til at remse diverse irrelevante Ligue 1 resultater op? Ok.

[Indsaet sarkastisk ikke-responsiv svar med efterfoelgdende grammatisk forkerte to punktummer]
Heldigvis er der i hvert fald et hold, der er lige en anelse mere formstærke!! Anyways, mon ikke I får styr på det og kommer hurtigt op igen... Lad os håbe det - og at vi bliver oppe med Boro, trods alt sjovest!!

Kalmar og Hammerby spillede 1 -1 i går.

Det tydede på, at vi var knap så fastlåste i vores defensiv i dag - om årsagen de seneste kampe har været taktik, nerver eller en kombination er det store spørgsmålstegn. Jeg syntes i hvert fald, at vi har spillet lidt for henholdne taget vores pointmæssige position i betragtning!

Håber vi holder (/kan holde) på Aarons - han virker utroligt spændende. Pudsigt, at han ikke har fået mere spilletid (men det er nok på grund af hans skadesperiode og vores pressede situation):
Imo skal der blive plads til flere unge spillere næste sæson, heriblandt Armstrong, Aarons og Mbabu.

Jeg håber Rafa bliver og i så fald er jeg sikker på at vi ryger direkte op igen.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mbabus´ kontrakt udloeber ogsaa til juni. Det er lidt svaert at se ham blive, men jeg noed da hans kamp mod Chelsea.

Jeg kan ogsaa virkelig godt lide Armstrong, men det er lidt svaert at se hvordan han passer ind - enten skal han spille en kant ala Perez eller tager 10´eren. Begge loesninger virker suboptimale.
Newcastle til Arsenal i går: http://i.imgur.com/gooMuLD.gif
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif

Lyder lovende med Rafa forbliven i klubben hidtil (omend det formentligt mest en dels er løse rygter).

Jeg tror, at han vil være en god mand at få ind med henblik på præstationer på kortsigt, men også med henblik på længere sigt ifht. en overhaling af mekanismerne og strukturerne i klubben, som formentligt har holdt klubben tilbage i mange år efterhånden.
Jeg kunne godt se Armstrong fungere med Mitrovic på toppen. Hvis han får bygget noget på fysikken er der ingen grund til at han ikke skulle kunne score mål i PL også.

Bare se på Agüero, Alexis, Defoe, Mané og Okazaki, der er omkring hans størrelse.
Thauvin til 1-1 mod PSG i pokalfinalen. Igen-igen holder han Cabella ude på bænken..
Annonce