Først og fremmest en fantastisk nyhed at Benitez har forlænget. Det viser ambitioner fra klubbens side, og jeg har svært ved at forestille mig, at vi ikke rykker op i første forsøg.
Vedrørende egne talenter der kan få en rolle i den kommende sæson? Det ser meget, meget tyndt ud på det område. Jeg så en hel del reserveholdskampe på St. James´ Park i sidste sæson og det var generelt set nogle sørgelige oplevelser. Adam Armstrong og Jamie Sterry er de eneste der har en chance. Sterry kan blive den helt store oplevelse hvis han får chancen. En back der er bygget på den helt rette måde. Kompromisløs, intelligent og dygtig frem af banen. En god to-vejsspiller.
NEWCASTLE - Intet over, intet ved siden af...