Redigeretman 30. maj 2016
Tiote har simpelt præsteret under niveau siden 11/12!?
Det er selvfølgelig en grov generalisering, at Tiote ikke skulle kunne genfinde et stabilt højt niveau under de rette forhold, fordi han har fulgt klubbens formkurve generelt de seneste år...
Og nu plæderer jeg jo (i denne omgang) ikke for at Tiote skal blive i Newcastle - omend jeg sagtens vil kunne se det fornuftige heri, under de rette forhold.
I øvrigt er der jo ingen, der mener, at vi skal holde fast i ´alt det gamle´, men vi skifter formentligt en betydelig del af truppen ud denne sommer - Saylor, Obertan, Marveaux, Caballa hertil muligvis Sissoko, Wijnaldum samt Janmaat og om muligt formentligt Colo, Riviere og Cisse.
Mens Krul, Townsend, Mbemba, MitrovicaPerez og De Jong også kunne være mulige afgange...
Jeg håber, at det giver sig selv at en smule kontinuitet ikke ville være af vejen - og historikken i fodboldens verden ikke mindst vores tid under Rafa burde også indikerer kraftigt, at for mange spilleres vedkommende falder præstationsniveauet uden den rette management, generelle tro på tingene og selvtillid!
Edit Og vi kan vist roligt tilføje Gouffran, Thauvin og Ameobi,