Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja vi er helt enige.

Desværre synes jeg bare der har været lidt for mange indikationer af at rafa vil have en anden type spiller som første angriber. Håber jeg tager fejl.

Den angriber vi så evt skal hente istedet for Cisse skal bare være en der er proven / med stort potentiale som samtidig vil være back up. Det tror jeg er svært at finde

Vi er helt enige om, at Mitrovic gerne må blive første valg..., men det er jo utopi, at Mitrovic spiller 46 kampe + det løse i den kommende sæson, hvorfor vi skal have et fornuftigt alternativ.

Med alt respekt for de resterende, så er der ingen af dem, der pt. her erfaring eller kvaliteterne (inkl. Cisse) til at spille ene angriber i Rafas tilsyneladende fortrukne 4-2-3-1...

Jeg tror simpelthen ikke, at man har tillid nok til Mitrovic og de angribere til, at man ikke investerer i et godt alternativ eller i hvert fald holder på Cisse.
"Den angriber vi så evt skal hente istedet for Cisse skal bare være en der er proven / med stort potentiale som samtidig vil være back up"

Hvorfor? Hvorfor kan vi ikke hente en midlertidig loesning som er god nok som backup men ikke mere? Riviere kunne jeg godt taenke mig at se mere til, men det burde da vaere muligt at hente et stort lokum et eller andet sted for rimelige penge.
Det er her at i godt kunne have brugt Charlie Austin da han kunne fås for £5m. Surt.
Enig med CC.

Vi kan godt ´klare os´ med en opgraderet Leon Best, hvis Rafa har tiltro til Mitrovic som første angriber (dvs. spille min 2/3 af kampene og +15 mål).

Dernæst bliver det vigtigt, at vi har spillere på kanter og offensiv midt, der også byder ind med målfarlighed.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det lyder som om vi ser ret forskelligt på det og det undrer mig.

Vi har lige nu Mitrovic, Cisse og Riviere til den ene position som I ønsker at forstærke. Toney og Gouffran lader vi ude af regnestykket.

Som oplagte 10´ere, der også kan spille den forreste rolle har vi Ayoze, De Jong og Armstrong. Alle bliver presset / overhalet af Gini og Sissoko hvis de bliver.

Det gør regnestykket til lige nu at vi har tre spillere i konkurrence om den ene plads med Mitrovic i pole med Riviere og Cisse til at presse ham, mens vi har tre andre dygtige mere eller mindre proven spillere der kan prøves af deroppe også.

Har lidt svært ved ikke at se det skulle være nok både kvalitativt og kvantitativt. Det forklarer også meget godt hvorfor det ikke giver mening at hente en midlertidig "Leon Best"
Nu skal vi heller ikke glemme Adam Armstrong.

Ham var udlejet til Coventry sidste season, hvor han scorede 20 mål i 40 kampe. Det var da godt nok i de lavere rækker, men en hurtig angriber, med selvtillid og som er en type, der ikke er i klubben pt., kunne godt være en god ide.
Umiddelbart vil jeg mene, at i vil være fantastisk godt stillet, hvis i kan komme af med Cisse og Riviere og hente Patrick Bamford ind på lån (hvis ikke han kan finde en klub i PL). Han er en fantastisk angriber i Championship og i vil være garanteret omkring 20 mål. Armstrong ligner et godt bud på en tredjeangriber.
NP er Suppens bedste 6'er!
http://www.skysports.com/football/news/11678/10306443/moussa-sissoko-wants-to-leave-newcastle-and-join-arsenal

Lang kontrakt til trods ville det alligevel være overraskende hvis han ikke er fortid til september. Jeg synes det også bare han skal sendes afsted asap. Alt over 10 mill pund er godtaget.

Hvis Townsend reelt har en frikøbsklausul på 8 mill bliver jeg tilgengæld ærgerlig
Elsker at i alle skriver som om, at Mitrovic stensikkert bliver. I har slet ikke tænkt på, om en af de nye oprykkere til PL vil hente ham? (Som det mindste)
Manchester United.
Annonce